ورزشی

طارمی آماده‌ترین لژیونر فوتبال ایران/ روزهای طلایی در انتظار بیرانوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا ، در مسابقات لیگ اروپا ، تیم ملی لژیونر ما تلاش می کند عملکرد خوبی داشته باشد. در این بین برخی از بازیکنان ایرانی که در فوتبال اروپا کار می کنند عملکرد بهتری دارند.

مهدی طارمی بدون شک آماده ترین بازیکن لژیونر فوتبال امروز ایران است. طارمی 11 گل برای پورتو ، 7 گل در لیگ برتر پرتغال و 4 گل در یک باشگاه پرتغالی دیگر به ثمر رسانده است. یکی از مهمترین دلایلی که باعث شد طارمی مانند ریو آوی در پورتو بدرخشد جلب اعتماد سرمربی تیم است. سرجیو کانسیچ ، مربی پورتو در ابتدا از طارمی به عنوان بازیکن تعویضی استفاده کرد و پس از چند مسابقه که مهاجم ایرانی توانست به عنوان بازیکن تعویضی خوب بازی کند ، به ترکیب اصلی رسید و در تیم ارزش نشان داد.

رسانه های پرتغالی طارمی را یکی از بهترین مهاجمان فوتبال باشگاهی در کشورشان می دانند و اگر مهاجم تیم ملی کشورمان بتواند با همان قطار بازیکن موفقی در تیم خود باشد ، قطعاً او در تیمی بهتر از پورتو در زمان بعدی به گفته بسیاری از کارشناسان ، طارمی هنوز جای پیشرفت دارد و پتانسیل این بازیکنان با استعداد هنوز به طور کامل ظهور نکرده است.

مهدی طارمی

علیرضا بیرانوند که در ابتدای فصل توسط ایوان لکو به دلیل شیوع ویروس کرونا در تمرینات تیمی نیمکت نشین بود ، با مصدومیت ژان بوتس ، اولین تیم ، فرصت ایستادن در تور را داشت. دروازه بان گرچه مدیر سابق آنتورپ روحیه او را خدشه دار کرده است ، اما با آمدن فرانک Ferkutern ، بیرانوند توانسته است جایگاه خود را بیش از گذشته تثبیت کند و اعتماد مربی جدید را به خود جلب کند.

بدون شک موقعیت دروازه بان با موقعیت های دیگر متفاوت است زیرا بازیکنی که در موقعیتی غیر از دروازه بان بازی می کند تابع کادر فنی است اما دروازه بان باید بتواند توانایی های خود را به تنهایی بیان کند و عملکرد قابل قبولی داشته باشد .

علیرضا بیرانوند

او مانند مهدی طارمی توسط گراهام پاتر به عنوان بازیکن تعویضی مورد استفاده قرار گرفته و در بعضی موارد موفق به گلزنی شده است اما مصدومیت ها و بدشانسی ها در استفاده از این موقعیت باعث می شود تا او به فکر سرمربی و البته در لیگ او نباشد نمایشنامه.

علیرضا جهانبخش

کاپیتان تست در زنیت سن پترزبورگ بازی خوبی انجام داده و مورد اعتماد کامل سرمربی تیم است. این آزمون به هماهنگی بسیار خوبی با آرتم زیوبا رسیده و وی همچنین معدل بالایی را ثبت کرده است. تردیدی نیست که آزمون همچنان می تواند در فوتبال حرفه ای خود به برتری برسد ، یک بازیکن موثر باشد.

سردار آزمون

میلاد محمدی یکی از بازیکنان معمولی در تیم خنت بلژیک است و مانند زمانی که در روسیه بازی می کرد ، یک بازیکن موثر برای تیمش بود. محمدی همچنین به عنوان دفاع چپ درگیر گلزنی های گاه و بیگاه است و به نظر می رسد می تواند در تیمی بهتر از خنت بازی کند.

میلاد محمدی |

انتهای پیام / 4048 / ص

دکمه بازگشت به بالا