ورزشی

طرح لباس استقلال که به تولید انبوه نرسید، لو رفت

به گزارش اخبار ورزشی؛ باشگاه استقلال او اخیرا در بیانیه ای اعلام کرد که لباسی را که در بازی ابتدای فصل آزمایش کرده بود، ادامه خواهد داد و طرح پیراهن آبی تغییر نخواهد کرد.

در این زمینه، با این حال، شرکتی که سال گذشته آنها (تولید نکردند) لباس استقلال کرد با انتشار تصاویری برخی از طرح های خود را برای فصل آینده روانه بازار کرده است.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد که این طرح مورد تایید استقلال قرار گرفته اما در نهایت تصمیم متفاوتی بوده است.

عکس‌هایی که مشاهده می‌کنید بخشی از کارهایی است که مستقیماً با عوامل باشگاه استقلال و باشگاه استقلال در تهران ارائه شده است. در نهایت تصمیم کادر فنی باشگاه استقلال بوده که از لباس‌های جدید استفاده نکنند.

لازم به ذکر است که در این فرآیند بیش از 30 طرح به باشگاه ارسال شده است که تاکنون به افتخار باشگاه استقلال منتشر نشده است. همچنین دو نمایش دیگر در نسخه نهایی به انتخاب باشگاه وجود دارد که در آینده در آفام خواهید دید.

لازم به ذکر است که بیش از یک ماه در این مسیر سپری شده و تلاش می کنیم افتخار همکاری با باشگاه استقلال را به دست آوریم. همانطور که اشاره شد، این دو پروژه به مراحل تایید نهایی و مدل سازی رسیدند، اما بین این روابط، بر اساس تصمیم باشگاه، تصمیم نهایی برای استفاده از لباس موقت باشگاه استقلال برای لباس اول در ادامه فصل بود.

در نهایت این گروه به تصمیم باشگاه استقلال احترام می گذارد و همیشه برای این باشگاه آرزوی موفقیت دارد.

لازم به ذکر است که لباس اصلی استقلال قرار بود با طراحی دهه 70 تولید شود و تصاویر دیگر طرح ها نیز در زیر آمده است.

آفام 2

آفام 3

آفام 3

آفام 3

آفام 4

دکمه بازگشت به بالا