ورزشی

طرح وزارت ورزش و جوانان در مورد ممنوعیت فعالیت باشگاه‌های بدنسازی غیرمجاز قابل دفاع است/ اقدامات اشتباه می‌تواند به ضرر بانوان تمام شود



می توان از طرح ممنوعیت ورزشگاه های غیرمجاز وزارت ورزش و جوانان دفاع کرد/ بدرفتاری به زنان آسیب می رساند

افشار یوسفی در گفتگو با اخبار ورزشی

این مربی بدنسازی طرح وزارت ورزش و جوانان برای ممنوعیت فعالیت های غیرمجاز باشگاه بدنسازی را قابل دفاع دانست.


افشار یوسفی کارشناس تربیت بدنی در این پروژه وزارت ورزش و جوانان درباره ممنوعیت فعالیت زنان در میادین غیرقانونی و زیرزمینی در گفت و گو با خبرنگاران گروه ورزشی خبرگزاری. اخبار ورزشی اظهار داشت: برنامه ها و اقدامات وزارت ورزش و جوانان این کار درستی است. چون در هر صورت برگزاری مسابقات زیرزمینی و … که الان متاسفانه غیر قابل کنترل شده است مستقیم سلامتی بر جسم و روح فرد تأثیر می گذارد. بنابراین باید راهی برای حل آن پیشنهاد و اجرا می شد که اکنون شاهد آن هستیم.

او ادامه داد: مثلا صحبت از مکمل هایی است که در این باشگاه ها که اکثرا غیرقانونی هستند برای بانوان ورزشکار تجویز می شود. زنان همچنین واقع شده است. متأسفانه، این داروها بسیار خطرناک هستند و ممکن است برای زنانی که انتظار سلامتی بهتر و تناسب اندام بهتر بدون نسخه دارند، بسیار زیاد باشد. دکتر بدون اینکه متوجه این ضرر باشند از آن استفاده می کنند.

مربی بدنساز گفت: برخی از ورزش ها نیاز به تمرینات سخت و فشرده دارند، بنابراین باید یک مربی خوب در کنار ورزشکاران وجود داشته باشد تا ورزشکاران زن همچنان در این تمرینات دچار آسیب نشوند. در کل بهتر است این فعالیت را کنترل کنید و زیر نظر متخصص باشید، از مربی گرفته تا دکتری که داروی مکمل می دهد، در غیر این صورت چیزی که در خطر است سلامتی مردم است.

انتهای پیام//

ارز ورودی

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا