ورزشی

طلای گنج زاده، انگیزه بخش جوانان ایران شد

به گزارش اخبار ورزشی ، در این مراسم حاجی ایوب پایداری ، بنیانگذار گروه صنعتی میهن ، ابوالفضل پایداری ، مدیرعامل این گروه و همچنین سید شهرام هروی ، مربی قوی کاراته ، سجاد گنج زاده ، قهرمان المپیک و موسی گنج زاده ، حضور داشتند. مربی پیشکسوت کاراته. در اسلامشهر از حاجی ایوب پایداری با اهدای هدایا و تعدادی تقدیر از این رزمنده گرانقدر و سرمربی سخت کوش تقدیر شد.

ابوالفضل پایداری + گنج زاده + میهن

در این مراسم ، سجاد گنج زاده گفت: “خدا را شکر می کنم که قلب عزیزان ایرانی را شاد کرد و مناسب می دانم که از حمایت مستمر حاجی آقا پایداری و آقای ابوالفضل پایداری ، داشتن سرمربی دلسوز و حامیان ارزشمند در “این مسیر همیشه برای من کار کرده است. به لطف خدا و دعای پدر و مادرم ، توانستم از این رقابت سخت برگردم. “

در ادامه این مراسم ، حاجی ایوب پایداری تأکید کرد که مهمترین عامل در همه موفقیت ها ، خواست خدا و اراده الهی است و بر این اساس می توان به نتایج بزرگی دست یافت.

مهندس ابوالفضل پایداری ، مدیرعامل گروه صنعتی میهن ، سجاد گنج زاده را اهل اسلامشهر می داند و اظهار امیدواری می کند که این موفقیت بزرگ جوانان منطقه و کل کشور را برانگیزد تا با تلاش و کوشش راهی مثبت و سازنده را طی کنند. آینده ای برای خود ، خانواده و کشورشان.

ابوالفضل پایداری + گنج زاده + میهن

دکمه بازگشت به بالا