ورزشی

عجیب اما واقعی؛ تیلور در آستانه‌ی از دست دادن المپیک

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ در مبارزه نخست مرحله فینال انتخابی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، دیوید تیلور رقیب سنتی حسن یزدانی و دارنده ۴ مدال طلای جهان و المپیک در مبارزه نخست خود مقابل آرون بروکس با نتیجه ۴ بر یک تن به شکست داد تا نتیجه ای دور از انتظار رقم بخورد.

به نقل از اخبار ورزشی هر کشتی گیری که به ۲ برد برسد صاحب دوبنده تیم ملی آمریکا در وزن ۸۶ کیلوگرم المپیک پاریس خواهد شد. با این اوصاف دیوید تیلور در صورتیکه در دومین مبارزه مقابل این کشتی گیر بسیار آماده آمریکایی تن به شکست بدهد، ناباورانه حضور در المپیک پاریس را از دست خواهد داد.

همچنین در دیگر مبارزه های برگزار شده، در دور اول وزن ۵۷ کیلوگرم، توماس گیلمان با نتیجه ۶ بر ۳ مقابل اسپنسرلی تن به شکست داد. گیلمان در دومین مبارزه نقز با ضربه فنس شکست خورد و شانس حضور در المپیک را از دست داد. به این ترتیب اسپنسرلی در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک به میدان می رود و در صورت کسب سهمیه راهی المپیک خواهد شد.

در دور نخست وزن ۶۵ کیلوگرم، زین ردفورد ۲ بر یک از سد نیک لی گذشت. ردرفورد در دومین مبارزه نیز ۵ بر صفر به برتری رسید تا او نیز عازم مسابقات کسب سهمیه المپیک شود.

در وزن ۷۴ کیلوگرم، کایل دیک ۴ بر یک از سد نولف گذشت.

در دور نخست وزن ۹۷ کیلوگرم کایل اسنایدر ۵ بر صفر از سد ترامبل گذشت.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم، میسون‌پاریس ۷ بر صفر از سد زیلمر گذشت.

257 251

دکمه بازگشت به بالا