ورزشی

عدالت جدول با برگزاری لیگ رعایت می‌شود/ پرسپولیس قهرمان نیست – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

بهنام ابوالقاسم پور در گفتگو با آنلاین ، درباره امضای طوماری از سوی هفت عضو باشگاه مبنی بر عدم برگزاری مسابقه فصل لیگ برتر اظهار داشت: “قوانینی که همه باشگاه ها نمی توانند در مورد برخی از تیمها اعمال شوند.” تیم مقابل باید بداند که در لیگ بازی می کنند و باید قوانین را رعایت کنند. آیا این امکان وجود دارد که دو سوم لیگ در حال حاضر برگزار شده باشد و باشگاه هایی که بودجه به آن داده اند قابل چشم پوشی است؟

کارشناسان فوتبال ایران افزودند: “به نظر من تصمیم مسئولان لیگ فوتبال برای ادامه بازی لیگ برتر بهترین راه برای انجام عدالت است.” استفاده از کلماتی که فقط باعث می شود اوضاع فوتبال در شرایط فعلی کشور ، برای بیماری کرونا مناسب نباشد ، درد را درمان نمی کند.

جانباز پرسپولیس اصرار دارد که گفته می شود این تیم تنها باشگاهی است که می خواهد بازی را ادامه دهد: “به نظر من پرسپولیس تنها کسی نیست که می خواهد بازی کند. اتفاقاً برخی از باشگاه های دیگر نیز هستند که می خواهند در 9 هفته گذشته برای کسب عنوان قهرمانی بجنگند و قدرت خود را نشان دهند.

وی اظهار داشت: امیدوارم تعداد کمی از باشگاههایی که نسبت به بازی واکنش منفی نشان داده اند ، ضمن حفظ پروتکل سالم ، به فکر رسیدن به نتیجه ای هستند تا بتوانیم زیبایی بازی لیگ را ببینیم. اگر در این فصل نتوانیم با خیال راحت لیگ را تمام کنیم ، در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین در بازی تیم ملی دچار مشکل خواهیم شد.

ابوالقاسم پور در پایان خاطرنشان می کند: “البته پرسپولیس از این پس نمی تواند قهرمان شود.” در تاریخ فوتبال ایران شاهد تغییرات بسیاری در صدر بود. از این پس ، تیم ها را نمی توان قهرمان دانست. فکر کردم بازی هفته گذشته بسیار جالب باشد.

دکمه بازگشت به بالا