ورزشی

عصبانیت مادر مگوایر از انتقادات به فرزندش

انتقادات و تمسخر مگوایر بعد از گل به خودی او در بازی انگلیس و اسکاتلند به اوج خود رسید و با واکنش اطرافیان مگوایر مواجه شد.

به گزارش اخبار ورزشی، اشتباهات دو فصل اخیر مگوایر، مدافع منچستریونایتد چه در باشگاهش و چه در تیم ملی انگلیس سوژه مفسران و کاربران فضای مجازی شده و همین امر با انتقادات تند سرمربی انگلیس هم همراه شده بود و حالا مادر هری نسبت به این اتفاقات در اینستاگرام واکنش نشان داد.

مادر مگوایر در پست اینستاگرامی خود نوشت:

“به عنوان یک مادر، دیدن این سطح نظرات منفی و توهین‌آمیز که از سوی برخی از هواداران، کارشناسان و رسانه‌ها دریافت می‌شود، شرم‌آور است و برای هر مرحله‌ای از زندگی کاملا غیرقابل قبول است.

من طبق معمول در جایگاه هواداران حضور داشتم و اتفاقی که به خاطر هیچ چیز ایجاد شده بود قابل قبول نیست.

می‌دانم که در دنیای فوتبال فراز و نشیب و مثبت و منفی وجود دارد اما آن‌چه هری دریافت می‌کند بسیار فراتر از فوتبال است.

برای من که می‌بینم او در حال عبور از آن چیزی که در حال اتفاق افتادن است، خوب نیست. من از این که والدین یا بازیکنان دیگر به خصوص پسران و دختران در آینده طی چنین شرایطی قرار بگیرند واقعا متنفرم!

هری قلب بزرگی دارد و این خیلی خوب است که او از نظر ذهنی قوی است و می‌تواند از عهده آن بربیاد، چون ممکن است دیگران نتوانند این کار را انجام دهند. من این نوع توهین رو برای هیچ‌کس آرزو نمی‌کنم.”

البته خود مگوایر اعلام کرده با این شرایط مشکلی ندارد و از آن عبور خواهد کرد و رفته رفته شرایطش در یونایتد هم بهتر خواهد شد و باید دید آیا رسانه‌ها رفتارشان را نسبت به هری تغییر می‌دهند؟

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا