ورزشی

علاف که نیستیم؛ اگر شنا را نمی‌‎خواهند فدراسیون را تعطیل کنند! – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در مصاحبه با آنلاین ، مهدی انصاری از عدم بازگشایی استخر آزادی شکایت کرد و گفت: “پس از پارگی شریان کرونا ویروس ، تمرین حدود 4 ماه متوقف شده است.” افتادیم و نیاز به استخر داشتیم. وضعیت ما از ورزشگاه بدتر نیست. افراد زیادی در ورزشگاه حضور دارند و مطمئناً بدتر از شنا کردن است.

وی گفت: “آنها از کلر برای سلامت عمومی استفاده می کنند.” توقف در استخر برای ما ضرر بزرگی است. نمی دانم چرا آنها به تعطیلات رفتند و امروز و فردا این کار را کردند. اگر آنها مایل به شروع تمرین با تیم ملی شنا نیستند ، به آنها بگویید که ما بتوانیم شغل آنها را بشناسیم ، زیرا هر وقت با یک افسر صحبت می کنیم ، آنها می گویند شنا کجا باید شنا کنیم؟ اگر شنا مکان مناسبی نیست ، آن را در رسانه ها عمومی کنید تا همه بدانند. ما چمن نیستیم!

وی تأکید کرد: شنا کردن درگیری نیست. مسابقات لیگ فوتبال شروع به کار خواهد کرد. در فوتبال ، اوضاع بسیار بدتر از شنا کردن است. درگیری وجود دارد ، ما در استخر آزادی حدود 5 شناگر را آموزش خواهیم داد که بی ضرر است.

انصاری گفت: “مأموران مکرراً خارج از مصاحبه اظهار داشته اند که شنا را پیدا نمی شود.” اگر چنین است ، چرا ما حذف شده ایم؟ به محض اینکه مستقیماً اعلام کردند که نمی خواهند شنا کنند و اتحاد دارند. رشته هایی مانند ورزش های رزمی ، دو و میدانی ، کشتی و غیره می توانند به صورت جداگانه در خانه و پارک تمرین شوند ، اما ما بدون استخر نمی توانیم این کار را انجام دهیم. اگر اینگونه باشد ما در آب شنا خواهیم کرد اما متأسفانه آب باریک است!

وی در پایان تأکید کرد: در ابتدای این رقابت اگر تیم ملی شنا در رقابت های سهمیه ای موفق نشود ، ابراز نارضایتی نمی کنند. اول ، آنها باید بدانند که در چه شنا می کنند. مربیان و ورزشکاران ایرانی همیشه بد هستند ، اما مربیان خارجی خوب هستند! حقوق مربیان خارجی بسیار زیاد است ، اما آنها آنقدر به مربیان ایران می دهند که حتی پول برای بنزین هم ندارند که در نتیجه آنها می خواهند. مسئولان باید بپرسند که چه چیزی به آنها برای شنا داده است ، و اکنون می خواهند نتیجه بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا