ورزشی

علیرضا بیرانوند برای سرمربی آنتورپ قاطی کرد!

دسته بندی:

گفته می شود در فوتبال تا زمانی که اشتباهی مرتکب نشود هیچ گلی به ثمر نمی رسد. حال ممکن است این اشتباه توسط کادر فنی بازیکن یا حتی داور انجام شود. علیرضا بیرانوند پس از همه سختی ها و مصدومیت ها ، سرانجام توانست در تیم پنجشنبه شب مقابل تاتنهام برای تیم جدید خود به میدان برود و برای آنتورپ بازی کند.

عملکرد علیرضا آنقدر خوب بود که بعد از مسابقه ، از مورینیو گرفته تا هواداران فوتبال ایران ، آنها بازیکنان تیم ملی آنتورپ را تمجید کردند و علیرضا نیز در این هفته در لیگ اروپا انتخاب شد ، اما 2 ساعت بعد ، او اولین حضور خود را در لیگ انجام داد. بلژیک همین کار را کرد و وقتی تیم آنها در نیمه اول 10 ساله شد ، در یک مسابقه با بروژ مقابل بروژ شکست خورد.

کسانی که بازی را تماشا می کردند می دانستند که علیرضا عامل اصلی گلزنی تیمش نبود. با وجود همه اینها ، حتی بیرانوند نیز پس انداز خوبی دارد. با این حال ، پس از پایان بازی ، مصاحبه همه چیز را خراب کرد و علیرضا را عصبانی کرد.

ایوان لکو از عملکرد دفتر در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی انتقاد کرد و گفت که او اشتباهی مرتکب شد و به علیرضا فرصت بازی داد. ما جرات دیدن این کلمات عجیب و غریب را در هیچ تیمی ، حتی ضعیف ترین تیم جهان ، نداریم ، جایی که یک مربی بازیکنان خود را از این طریق پاکسازی می کند و به قول معروف ، او را به گوشه زمین می برد در حالی که علیرضا بازی دوم خود را انجام می دهد تا آنتورپ علیرضا نیز با شنیدن این جملات بسیار عصبانی و عصبانی شد. امروز قرار است بیرانوند و لکو در این زمینه با مربیان دروازه بان آنتورپ جلسه داشته باشند و باید دید نتیجه این دیدار چه خواهد بود و البته آینده بیرانوند در این تیم خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا