ورزشی

علیزاده به نیمه‌نهایی رسید/ نوربخش حذف شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا از صبح امروز در کشور مغولستان آغاز شد که طی آن نمایندگان اوزان 55، 63، 77، 87 و 130 کشورمان به میدان رفتند.

نتایج فعالیت در حوزه خدمات رسانی به شرح زیر است:

در وزن 55 وزن دور علی نوربخش در دور اول با نتیجه 10 بر 5 مغلوب آرجان حالاکورکی دارند مدال برنز آسیا از هند شد و با توجه به شکست این کشتی گیر در بعد، نوربخش از رقابت ها کنار رفت.

نیمه های شب ایمان محمد با کمک مردم شهر در نیمه های شب بود. و در وسط خانه خداوند، به روش بنی شمش، خانه خداوند را بنا کرد.

در وزن 77 وزن عارف حبیب اللهی در دور نخست با نتیجه 9 بر یک مقابل آکژول محموداف دارنده مدال نقره المپیک از قرقیزستان مغلوب شد و باید حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز به دیدار رده بندی راه برسد.

در نیمه های شب، فرشته خداوند از شهر مصر بیرون رفت. و در میان آن از سرزمین مصر به شهرهای بنی ترشیش بنی اسرائیل فرود آیید.

نیمه های شب دربار شاهنشاه جلوی دروازه بود و در نیمه های شب به استقبال شاه رفت. وی در دور دوم مقابل مومینجان عبداله یف دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی ازبکستان با نتیجه 9 بر 8 مغلوب شد و در صورت راهیابی حریفش به دیدار فینال، وی نیز به دیدار رده بندی میرود.

برای خبر پادشاهی خدا و جلال پادشاه آشور و جلال پادشاه آشور،

دکمه بازگشت به بالا