ورزشی

علی نژاد: فدراسیون نجات غریق و غواصی بدهی ندارد

مجمع عمومی سالانه فدراسیون نجات و غواصی امروز در قالب وبینار به ریاست مهدی علینژاد معاون وزیر مسابقات و توسعه حرفه ای ورزش وزارت ورزش و جوانان و با حضور ایلخان نوری ، رئیس فدراسیون و سایر اعضا برگزار شد.

به گزارش اخبار ورزشی ، در این همایش که به ریاست مهدی علینژاد برگزار می شود ، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم ملی نیز به عنوان نماینده کمیته ملی المپیک و علیرضا خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدرال حضور داشتند.

مجمع عمومی فدراسیون نجات و غواصی در حالی برگزار شد که شماری از اعضای مجمع از جمله داوران ، مربیان و ورزشکاران در این جلسه حضور داشتند و نمایندگان روسای منطقه در این راهپیمایی بصورت آنلاین حضور داشتند.

این مجمع برای بررسی عملکرد فدرال سال گذشته و تصویب برنامه هایی برای امسال برگزار شد ، که توسط رئیس جمهور فدرال ایلخان نوری ، به مجمع ارائه شد و توسط اعضای تصویب شد.

همچنین در ادامه جلسه ، امیر رمشی ، رئیس خزانه داری فدرال و مرتضی کوهی ، امتحان فدراسیون ، گزارش خود را ارائه دادند که مورد تأیید اعضا قرار گرفت.

مهدی علینژاد معاون وزیر ورزش و قهرمانی حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با اشاره به عملکرد و تولید درآمد فدرال در سال 1998 اظهار داشت: “سال گذشته این درآمد فدرال سه برابر شد که قرار است از آنها تشکر و قدردانی شود.”

رئیس فدراسیون نجات و شیرجه افزود: “فدراسیون منبع جدید درآمد ایجاد کرده و فدراسیون به گونه ای عمل کرده است که یکی از فدراسیون ها است که نه تنها بدهی ندارد بلکه می تواند با خرید دو املاک سرمایه سرمایه خود را نیز افزایش دهد.” به همین دلیل باید از عملکرد فدراسیون قدردانی کرد.

علی نژاد با اشاره به وظایف فدراسیون نجات و غواصی اظهار داشت: فدراسیون مسئولیت بسیار سنگینی در رابطه با ایمنی و سلامتی مردم و ورزشکاران دارد.

وی افزود: جنسیت این فدراسیون با سایر فدراسیون ها متفاوت است. فدراسیون علاوه بر پرداختن به جنبه های آموزش ، قهرمانی و عموم مردم ، به مقوله های ورزشی تفریحی اختصاص داده شده به غواصی می پردازد که در این زمینه نیز موفق هستند.

علی نژاد از فدراسیون قدردانی کرد و اظهار داشت: با اعتماد به نوری به عنوان سرمربی جوان که فکر می کنم تجربه خوبی باشد ، شاهد جهش خاصی در این فدراسیون هستیم.

وی ادامه داد: هر کجا به جوانان اعتماد کنیم ، جهشی چشمگیر را شاهد هستیم با توجه به فناوری هایی که در سراسر دنیا رواج یافته و شکاف نسل را کاهش می دهد ، این نشان می دهد که جوانان می توانند با پیشرفت این فناوری بهتر پیشرفت کنند و نوری از میدان و فدراسیون بیرون می آید. این.

در پایان ، علی نژاد تأکید کرد: باید تلاش و تلاش های فدرال ما بر این مسئله متمرکز شود که هیچ کس در آب ها تصادف نداشته باشد. برای انجام این کار ، باید مشکلات جدی آموزشی دنبال شود و اطلاع رسانی و اطلاع رسانی به جامعه از دیگر موارد ضروری در استفاده از حوزه آبخیز است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا