اقتصادی

عمار حکیم: تشکیل دولت ظرف دو هفته دستاورد بزرگ و بی سابقه‌ای است

عمار حکیم با جنبش شیعی سودان در امر کسب نظر اعتبار از طریق غرفه و تبرک به عنوان هدیه و به عنوان دفن براری و معاشرت با یک همسایه کاشورهای منطقه و دو طرف. تایید کردها

به کوشش گازارش اخبار ورزشی، «سید عمار حکیم»، رهبر غریان حکمت ملی عراق، در پیامی، انتخابات غرفه عراق، را تبارک گفت.

دیرین پیام آمده آست: بی بردمان آقائی نخستوز وزیر «محمد شیعه السودانی» بابات اعتبار شورای بری خود، تیم وزارتخانه ها و برنامه دولت تبریز میگویم را به دست آورد.

دور آداما کجاست پیام امدا آست: اینکه وی و تایم مازکارا کانانداش تواستانند دهف دو هفتا پروندا سازند دولت راا ببندند دستوارد بزرگ و بی ساقیه آی آست.

حکیم همچانین با اشاره به تشکیل دولت و اعلام انسداد سیاسی در عراق، نکته، رایا یادور، سفت و خفه شد: او یک رهبر سیاسی است، او منافع میهن و ملت رپ را می خواهد، با فساد و خدمت توسط شهروندان حمایت کنند.

تائید حمایت از دولت سودان کجاست و اطلاعات: کجای کشور من، این یک راه ارتباطی است، یک رژیم سیاسی است و مورد مردم بساد است و به نظر بازیابی، وابستگی و تصمیم پیوندها، و حفظ گیفتوگو و ارتباط با نایروهایند که از بین رفته است.

رهبر غریان حکمت ملی همچانین عنوان کردی: اینجا حمایت یا اعتراض به حمایت شماست.

حکیم از نخستوز وزیر خواست که با کشورهای همسایه مناطق و جهان نز بالحاج نسبت رأ با تصمیم مهربانی و راه پایدار دارایی و منافع ملی و حکیمت کاشور بنای راس از تصمیم دهاد.

ما ادعای قوی از کردها، خواسته های پدربزرگم را به عنوان حالت دوئل با فساد، و برخورد با تسلط بر اصل، و ترس از کوردین، ریش، و تقویت قوت من داریم. چشم، و قانون قدری و زرادخانه آن، به نظر باز، گرگیر، بنیاد پول.

رهبر غریان حکمت ملی عراق صلاح، ضرورت نیروهای خود، منظم و روان، سیاسی، امنیتی، اقتصادی، گسترش محور و زایل شدن عقیده، فرحم اوردن زمان مناسبی برای اصلاح قوانین ک.مردم با- است. مائد ازهر.

حکیم با بر انصاف انتساب چنین قوانینی به دلایل سیاسی و دلایل ناملوم دگر، مدت زمان مأموریت بلاکلیف، به نظر دولت سودان، ارزوی توفیق و موفق، تأیید کرد و دستاورد خواهرش تهمت است. عراق، کردها

PIAM END

دکمه بازگشت به بالا