ورزشی

عملکرد خوب شمس آذر در لیگ آزادگان / توقعات را بالا نبریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان: تیم فوتبال شمس آذر که دومین سال حضور خود در لیگ یک فوتبال کشور را تجربه می کند، در چهار هفته ابتدایی این رقابت ها موفق شد در صدر جدول رده بندی لیگ آزادگان قرار گیرد.

ثبت 11 گل زده و تنها یک گل خورده و همچنین 3 برد و یک تساوی و در نهایت کسب 10 امتیاز چهار بازی باعث شد دیدگاه های تیم سعید با گذشته کاملا متفاوت باشد.

سعید میناکی که در اواسط فصل گذشته مسئولیت فنی شمس آذر را برعهده گرفت و توانست از سقوط این تیم به لیگ دسته یک جلوگیری کند امیدهای خود را برای حضور اولین تیم قزوینی در لیگ برتر زنده نگه داشته است. . این اتفاق می افتد که دسترسی به آن نه تنها ساده بلکه یک راه دشوار و دشوار است.

انتظارات از تیم نباید زیاد باشد

مهدی چگینی خبرنگار و کارشناس ورزشی در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به عملکرد این تیم قبل از شروع فصل جدید لیگ آزادگان گفت: این تیم خیلی زودتر از سایر تیم ها پیش فصل خود را آغاز کرد. حرکت تیم نقش مهمی ایفا کرد.

وی افزود: تغییر کادر مدیریتی باشگاه و قرار گرفتن یک مدیر ورزشی در راس آن نیز شرایط حمایت از تیم و کادر فنی را بهبود بخشید و نتایج آن قابل مشاهده است.

این روزنامه نگار ورزشی نوشت: به دلیل عملکرد شمس آذر در فصل نقل و انتقالات، عملکرد قابل قبولی بود و دیدیم که تیم خوب و رو به جلو حرکت می کند.

وی با بیان اینکه نباید از این تیم انتظار زیادی داشت، گفت: از ابتدا نباید انتظار زیادی از این تیم داشت و نباید انتظار حضور در لیگ برتر را داشت.

  عملکرد خوب شمس ازار در لیگ ازادگان / نبریم را بالا انتظارات

چگینی افزود: نباید فراموش کرد که لیگ دسته اول هنوز شکل اولیه خود را نگرفته است و نباید عملکرد چهار هفته ابتدایی تیم را به کل فصل تعمیم دهیم.

این کارشناس ورزشی تاکید کرد: این تیم را می توان در این فصل به عنوان مدعی شناخت اما تیم های خوبی مانند استقلال خوزستان، سایپا، فجرسپاسی و حتی استقلال حضور دارند. மால்தினை در لیگ هوزور درادن و کار اسلاه سادین نیست

امتیازات فصل اول را نباید از دست داد

مجید گروه‌ای پیشکسوت فوتبال استان کزوین نیز در گفتگو با خبرنگار آنلاین با اشاره به عملکرد این تیم گفت: جایگاه شمس آذر در جدول رده‌بندی نشان از عملکرد خوب این تیم دارد.

وی افزود: از نظر آماری عملکرد تیم خوب است اما کادر فنی باید فاصله خود را با تیم های پایینی حفظ کند و اجازه دهد این فاصله کمتر شود.

این مربی ورزشی افزود: اگر نگاهی به لیگ برتر داشته باشیم نباید بازی های نیم فصل اول را ببازیم زیرا در نیم فصل تیم ها شناخت بیشتری از یکدیگر دارند و امتیاز گرفتن خیلی سخت تر است.

این گروه با بیان اینکه تیم خوب جمع شده و باید این تیم را مدعی نامید، خاطرنشان کرد: از طرفی نباید فراموش کرد که تیم های خوبی در لیگ دسته اول هستند که سابقه حضور در لیگ برتر را دارند. .

وی ادامه داد: مصدومیت عباس عسگری بهترین پاستور سال گذشته بدون شک کار لیگ آزاد را برای این تیم سخت می کند اما امیدواریم سعید جانشین مناسبی برای او پیدا کند.

نماینده قزوین در لیگ دسته یک در ابتدای راه نمایش خوبی از خود به نمایش گذاشت اما فراموش نکنیم که این تیم جوان در دومین فصل حضور خود در لیگ دسته یک حضور دارد. لیگی که پر از فراز و نشیب است و نباید بیش از توانش انتظار داشت.

از سوی دیگر کادر فنی و بازیکنان این تیم به خوبی می دانند که ادامه این عملکرد اجتناب ناپذیر است. همچنین حمایت مردم قزوین از این نماینده بومی می تواند تاثیر مهمی در ادامه این روند داشته باشد.

سعید نقیقی و بازیکنان جوان این تیم انگیزه بالایی برای انجام کارهای بزرگ از خود نشان می دهند، اما نباید فراموش کرد که این انگیزه نیازمند حمایت مدیران استانی، مدیریت باشگاه و در نهایت یار دوازدهم یعنی هواداران قزوینی است. تیم

دکمه بازگشت به بالا