ورزشی

عملکرد وفایی در جمع حرفه‌ای‌ها/ درآمد ۵۰ هزار پوندی از مسابقات انگلیس

ملی‌پوش اسنوکر ایران در فصل جاری مسابقات اسنوکر ( ۲۰۲۴-۲۰۲۳)، ۱۰۶ هزار و پانصد پوند جایزه کسب کرده است.

به گزارش اخبار ورزشی، حسین وفایی که در مسابقات قهرمانی انگلیس ۲۰۲۳ شرکت کرده بود، در دور چهارم این رقابت به مصاف رونی اُ سالیوان، مرد شماره یک اسنوکر جهان، رفت و با نتیجه شش بر دو شکست خورد. مرد شماره ۱۸ اسنوکر جهان با این شکست از حضور در فینال این مسابقات بازماند. رونی‌ اُ سالیوان در فینال این مسابقات با پیروزی ۱۰-۷ مقابل دینگ جونهوی چینی رکورد هشتمین عنوان قهرمانی در مسابقات قهرمانی انگلیس را به دست آورد.

وفایی در دور نخست این مسابقات توانست شان مورفی انگلیسی، مرد شماره هفت جهان را با نتیجه شش بر چهار شکست دهد. او در دور دوم به مصاف متئو سلت رفت و در یک بازی یک‌طرفه توانست با نتیجه شش بر یک به پیروزی برسد. ملی پوش ایران در دور سوم مسابقات قهرمانی انگلیس ژانگ آندا، حریف چینی، را با نتیجه شش بر چهار شکست داد به جمع چهار بازیکن برتر این مسابقات رسید. وفایی با شکست مقابل اُ سالیوان نتوانست به فینال این مسابقات برسد.

ملی‌پوش اسنوکر ایران با عملکردی خوب در این مسابقات توانست ۵۰ هزار پوند انگلیس را به دست بیاورد. وفایی در این فصل در ۲۸ بازی به میدان رفته و موفق شده است به ۱۸ پیروزی، ۹ شکست و یک تساوی دست پیدا کند. او همچنین در ۱۹۲ فریمی که بازی کرده، به ۱۱۵ برد و ۷۷ شکست رسیده است. وفایی در این فصل از مسابقات در ۹ رقابت بازی کرده که در مجموع موفق شده است ۱۰۶ هزار و پانصد پوند جایزه برنده شود.

وفایی ۲۹ساله که از سال ۲۰۱۲ در جمع حرفه‌ای‌ها حاضر است، ۱۰ فصل در جمع حرفه‌ای‌ها بازی کرده و اکنون بهترین اسنوکرباز ایران شناخته می‌شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا