عمل بینی صورت کشیده و نکات آن

از نتایج موثر در افزایش زیبایی طبیعی و بهبود تناسب چهره عمل بینی در افرادی است که صورت کشیده‌ای دارند. با توجه به مدل و روشی که توسط بهترین دکتر عمل بینی در اصفهان برای صورت کشیده انجام می‌شود صورت این افراد با چنین ویژگی کوتاه‌تر و یا پهن‌تر نمایان می‌شود. معمولا عمل بینی صورت کشیده برای دستیابی به تناسب و هماهنگی بیشتر بین بینی و دیگر اجزای صورت است. با کاهش طول بینی یا پهن‌تر کردن نوک بینی ظاهری متعادل‌تر و هماهنگ‌تر در صورت کشیده ایجاد می‌شود.

اصفهان |عمل بینی

 همچنین کاهش برجستگی یا اندازه بینی با برداشتن قوز بینی کاهش طول نوک بینی یا تنظیمات دیگر می‌تواند به کاهش کشیدگی صورت و ایجاد یک ظاهر متناسب‌تر کمک کند. در صورت‌های کشیده زاویه بین لب و بینی باید به‌گونه‌ای تنظیم شود که با بقیه اعضای صورت هماهنگی ایجاد کند و چهره را جذاب‌تر و متوازن‌تر نماید. از همه مهمتر هدف از عمل بینی صورت کشیده بهبود پروفایل صورت است. حال برای عمل بینی صورت کشیده توجه به یک سری نکات بسیار کمک کننده و مفید خواهد بود.

بهترین مدل بینی برای صورت کشیده

به نقل از سایت بهترین ها در اصفهان بهترین مدل بینی برای صورت کشیده مدلی است که تعادل و توازن اجزای صورت حفظ شود و نوک بینی حالتی پیدا کند که صورت کشیده را گردتر نشان دهد. همچنین اطراف نوک بینی لبه اضافی نداشته باشد. از همه مهمتر جلب رضایت زیباجو است و مدل بینی برای وی باید به گونه‌ای باشد که زیبایی چهره او را دوچندان کند. علاوه بر این برای ایجاد تناسب بیشتر در عمل بینی برای صورت کشیده مدل‌هایی که ارتفاع بینی را کمتر نشان می‌دهند و یک ظاهر نرم‌تری دارند می‌تواند مناسب باشد. مدل‌های طبیعی و گوشتی که یک انحنای نرم و نوک گردی دارد چهره این افراد را ایده‌آل‌تر خواهد کرد.

بهترین کاندیدای جراحی بینی برای صورت کشیده

جهت انجام جراحی بینی برای صورت کشیده همچون بالا کشیدن پلک توسط بهترین دکتر جراح پلک در اصفهان شرایطی وجود دارد که فرد متقاضی باید این شرایط را داشته باشد. این موارد در واقع تضمین‌کننده موفقیت و نتیجه ایده‌آل کاندیدای عمل بینی کشیده می‌باشد. این افراد باید ویژگی‌های خاصی داشته و به دنبال بهبود تناسب و هماهنگی چهره خود باشند. این ویژگی‌ها و شرایط عبارتند از:

چرا فرم بینی طبیعی بهترین مدل بینی برای صورت کشیده است؟

هدف نهایی از عمل بینی صورت‌ کشیده ایجاد توازن و هماهنگی بین اجزای مختلف چهره است. این عمل جراحی با هدف بهبود ظاهر بینی و ایجاد توازن بین آن و دیگر اجزای صورت انجام می‌شود که نکته مهم آن نتیجه‌ پایانی و طبیعی به نظر رسیدن این عمل است. حال سئوالی که حتما برایتان پیش خواهد آمد این است که چه مدل عمل بینی به صورت کشیده میاد؟  فرم بینی طبیعی بهترین مدل بینی برای صورت کشیده است زیرا:

1.  زیبایی و طبیعت بینی حفظ می‌شود. یک بینی طبیعی و هماهنگ با سایر اجزای صورت زیبایی طبیعی را به چهره هدیه می‌دهد. نتیجه جراحی بینی با مدل طبیعی در عمل بینی صورت کشیده به طور کامل با شخصیت فرد همخوانی خواهد داشت و احساس طبیعی بودن به وی می‌بخشد.

2. توازن و هماهنگی در چهره زیباجو ایجاد می‌کند. بینی مدل طبیعی باعث به وجود آمدن یک حالت توازن و هماهنگی بیشتری بین اجزای صورت می‌شود. این توازن چهره صورت کشیده را زیباتر می‌کند و از ایجاد هر گونه نامتناسبی جلوگیری به عمل می‌آورد.

3.  بینی مدل طبیعی باعث جلب توجه به زیبایی طبیعی فرد می ‌شود. با عمل بینی صورت کشیده در مدل طبیعی توجه دیگر افراد به زیبایی طبیعی بینی جلب می‌شود تا عمل بینی که انجام شده است و فرد را به عنوان یک واحد طبیعی و زیبایی نگاه می‌کنند.

4. با عمل بینی صورت کشیده در مدل طبیعی منجر به کاهش ریسک‌ها و مشکلات خواهد شد. برخی از عمل‌های بینی که در مدل غیرطبیعی هستند ممکن است منجر به ایجاد مشکلات و عوارض جانبی ناخواسته شوند. با عمل بینی در فرم طبیعی این ریسک‌ها کاهش می‌یابد.

5. مدل طبیعی عمل بینی صورت کشیده رضایت بیمار را بیشتر فراهم می‌کند که رضایت از نتیجه عمل بسیار مهم است. همچنین انتخاب مدل بینی طبیعی باعث افزایش اطمینان بیشتر بیمار نسبت به نتیجه عمل خواهد شد و در نهایت به رضایت بیشتری از عمل بینی و زیبایی چهره خود خواهد رسید.

 با توجه به نکات گفته شده مدل عمل بینی صورت کشیده مدل طبیعی است. در این نوع جراحی هدف اصلی این است که تناسب و هماهنگی بین بینی و سایر اجزای صورت کاملا حفظ شود و بینی به‌ یک حالت طبیعی و به شکلی که متناسب با سبک زندگی و ذائقه فرد است تغییر کند. در این عمل جراح از کوچک کردن بیش از اندازه بینی خودداری می‌کند و تنها به تصحیح نواقص جزئی مانند قوز روی بینی فرورفتگی بینی که در اثر ضربه یا بیماری ایجاد شده کجی تیغه بینی و افتادگی نوک بینی می‌پردازد. این عوامل و رعایت این نکات باعث می‌شود که بینی به شکل طبیعی و هماهنگ با سایر اجزای صورت تغییر کند و نتیجه‌ نهایی یک ظاهر طبیعی و جذاب برای زیباجو خواهد بود.

برای انجام عمل بینی صورت کشیده باید بررسی و معاینه توسط بهترین دکتر عمل بینی در اصفهان را در نظر داشته باشید. به همین دلیل سایت بهترین ها در اصفهان در این صفحه اطلاعاتی را در این راستا به شما متقاضیان این عمل زیبایی داد تا در انتخاب پزشک خود نهایت دقت را داشته باشید. چرا که پزشک نقش بسیار مهمی در ایجاد توازن بین بینی و صورت شما خواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل