ورزشی

عنوان سومی جام آینده‌سازان المپیک تکواندو برای دختران مازندرانی

فیض الله نفجام ، رئیس ستاد تکواندو مازندران ، در مصاحبه با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی ، در مورد عنوانی که توسط بازیکن هاکی مازندران کسب شده است: فینال هفته اول تا سوم یازدهمین دوره مسابقات لیگ تکواندوی بانوان “المپیک فوتوریس کاپ” جمعه اول فوریه با حضور 4 تیم واجد شرایط این مرحله در فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

نفجام افزود: فتح صدر البرز (RTAA) ، لوازم خانگی کان ، هیئت تکواندوی استان مازندران و هیئت تکواندو گیلان 4 تیمی هستند که در این مسابقات به فینال راه یافتند. لیگ دختران نوجوان را بالا ببرید.

او ادامه می دهد: فتح صدر البرز با 9 امتیاز (6 امتیاز فنی + 3 امتیاز قرآن) در جایگاه دوم ایستاد و هیئت تکواندو از استان مازندران با 3 امتیاز (2 امتیاز قرآن + یک امتیاز فنی) در رده سوم قرار گرفت.

رئیس هیئت تکواندوی مازندران برتری دختران مازندرانی را در مسابقات تکواندوی قرآن نشان داد و گفت: همچنین در پایان مسابقه قرآن ، فاطمه انصاری تکواندوکار استان مازندران بر سکوی دوم ایستاد.

به گزارش اخبار ورزشی؛ اسامی بهترین بازیکنان یازدهمین جام سازندگان المپیک نیز اعلام شد و زهرا عابد زیدی از مازندران در رده بهترین مدیر عنوان را از آن خود کرد.

نتایج آخرین مرحله به شرح زیر است:

اولین هفته

تیم لوازم خانگی – کن فتح صدر البرز (RTAA) 9

تیم هیئت تکواندو گیلان 5 – تیم 5 هیئت تکواندو منطقه مازندران

هفته دوم

تیم فتح صدر البرز (RTAA) 6 – تیم 4 موسسه تکواندوی استان مازندران

تیم هیئت تکواندو گیلان – تیم لوازم خانگی کن 9

هفته سوم

تیم فتح صدر البرز (RTAA) 7 – تیم اعزامی تکواندو گیلان 3

تیم تیم زکال – تیم تیم تکواندو منطقه مازندران 10

foto_2021-01-30_21-43-18

foto_2021-01-30_21-43-28

دکمه بازگشت به بالا