ورزشی

عکس‌| اکرم عفیف آقای گل جهان شد!

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ اکرم عفیف در آخرین بازی تیم فوتبال السد که در چارچوب رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر برگزار شد، هت‌تریک کرد؛ این اولین گل‌های ستاره قطری با السد در سال ۲۰۲۴ بود که تعداد گل‌های او را به ۱۲ رساند.

به گزارش ورزش سه، تعداد گل‌های عفیف از ابتدای سال جدید میلادی او را به تنها گلزن برتر جهان تبدیل کرده است و بر اساس گزارش سایت فدراسیون بین المللی آمار، اکرم بالاتر از ایمن حسین (۶ گل)، امیلیو ان‌سوئه، گیلسون دالا و یازان النعیمات (۵ گل)، بغداد بونجاح و مصطفی محمد (۴ گل) قرار دارد.

اکرم در سال ۲۰۲۴، ۹ گل برای تیم ملی قطر به ثمر رساند که ۸ گل آن در جام ملت‌های آسیا بود و یک گل نیز در بازی دوستانه قبل از مسابقات قهرمانی قاره که با برتری اردن به پایان رسید. او سپس با سه گلی که برابر القطر به ثمر رساند، ۱۲ گله شد.

1997259

هت‌تریک عفیف در دیدار السد و القطر، نهمین هت‌تریک او به عنوان بازیکن باشگاه السد بود که باعث شد وی به بهترین گلزن سال ۲۰۲۴ تاکنون تبدیل شود.

عفیف که نقش بسیار مهمی در قهرمانی قطر در جام ملت‌های آسیا داشت و بهترین گلزن این رقابت‌ها شد، حالا در ابتدای سال ۲۰۲۴ یک موفقیت فردی دیگر نیز کسب کرده و باید دید تا پایان سال تعداد گل‌های خود را به چه عددی خواهد رساند.

۲۵۸ ۲۵۸

دکمه بازگشت به بالا