ورزشی

عکس‌| رقابت یک استقلالی و دو سپاهانی با رونالدو و بنزما

فردا مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شود. تیم‌های حاضر در این مرحله قرار است که حریفان خود در دور بعدی را بشناسند تا مسابقات این دور پس از پایان جام ملت‌های آسیا برگزار شود.

در همین خصوص، صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا طرح جالبی از ستاره‌های تیم‌های باقی مانده در مرحله یک هشتم نهایی این پیکارها را منتشر کرده و نوشته است: «چه تیمی جام را به خانه خواهد برد؟» که شاهد حضور دو بازیکن سپاهان در کنار سایر ستاره‌های مطرح هستیم.

رامین رضاییان که یکی از بهترین فصول فوتبالی خود را در سپاهان سپری می‌کند و جزء بهترین بازیکنان لیگ قهرمانان آسیا بوده، به همراه دیگر ستاره زردپوشان اصفهانی یعنی رضا اسدی در این پوستر دیده می‌شوند.

1971807

نکته جالب این طرح، حضور عزیزبک آمانوف، بازیکن سابق استقلال است. وینگر ازبکستانی که با جدایی از آبی‌های پایتخت راهی نسف قرشی شده، یکی از مهره‌های تأثیرگذار این تیم به شمار می‌رود.

رونالدو و سادیو مانه، فوق ستاره‌های النصر در کنار الکساندر میتروویچ و مالکوم برزیلی، بازیکنان مطرح الهلال و همچنین کریم بنزما و فابینیو از الاتحاد، دیگر افراد مطرح حاضر در این طرح هستند.

258 258

دکمه بازگشت به بالا