ورزشی

عکس‌| رونالدو با نامردی گل زد!

النصر که فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی 2-0 مقابل پرسپولیس در تهران آغاز کرده بود امشب در یکی از بازی‌های هفته هفتم لیگ عربستان در شرایطی بسیار عجیب گل اول تیمش را مقابل الاهلی به ثمر رساند.

ستاره پرتغالی النصر در چهارمین دقیقه از بازی و در حالی که دود زرد رنگ غلیظی کل فضای ورزشگاه به ویژه محوطه جریمه تیم الاهلی را فرا گرفته بود توانست دروازه ادوارد مندی را باز کند.

هواداران النصر در شروع بازی به سبک ورزشگاه‌های ایتالیایی فضای ورزشگاه را با دود زرد رنگ پر کرده بودند. در همین شرایط بود که رونالدو با پاس سادیو مانه در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و در شرایطی که مندی داخل دود زرد رنگ محو شده و هیچ گونه دیدی نداشت با یک شوت زمینی گل اول میزبان را زد.

1929201

1929203

1929202

با توجه به تصاویر منتشر شده اینکه آیا مندی در لحظه ضربه زدن رونالدو دید مناسبی داشت یا خیر قابل تشخیص نیست. چیزی که اما از ظاهر می‌توان پی به آن برد رقابت نابرابر دروازه‌بان سابق چلسی با برنده 5 توپ طلا در لحظه به ثمر رسیدن گل اول النصر است.

کریستیانو رونالدو بعد از باز کردن دروازه الاهلی به گوشه زمین رفته و شادی گل معروفش را در میان دود زردی که همچنان در فضای ورزشگاه پیچیده بود برگزار کرد.

258 258

دکمه بازگشت به بالا