ورزشی

عکس| فریاد کریس رونالدو سر داور چینی؛ بیدار شو!

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، نیمه نخست دیدار حساس النصر و شباب الاهلی در شرایطی با تساوی یک – یک به پایان رسید که قضاوت فو مینگ چینی با اعتراض شدید کریستیانو رونالدو در پایان نیمه نخست همراه بود.

در وقت‌های تلف شده نیمه اول، دو صحنه کاملا مشکوک در محوطه جریمه رخ داد. ابتدا ارسال مارسلو بروزوویچ به روی دروازه، با ضربه آکروباتیک و تماشایی کریستیانو همراه شد که ضربه این بازیکن با سعید سلیمان برخورد کرد و راهی کرنر شد.

پس از این صحنه، رونالدو به شدت نسبت به تصمیم داور معترض بود و اعتقاد داشت توپ به دست مدافع النصر برخورد کرده که مرور تصاویر تلویزیونی نیز نشان می‌داد حق با ستاره پرتغالی است.

اما از آنجایی که در این دیدار از تکنولوژی کمک داور ویدیویی استفاده نمی‌شود، در نتیجه صحنه نیز توسط اتاق VAR مورد بازبینی قرار نگرفت چرا که اساسا اتاق VAR وجود نداشت.

فقط چند ثانیه بعد و در آخرین لحظات باقی مانده از نیمه اول، صحنه مشکوک دیگری در محوطه شباب الاهلی رخ داد. پس از آنکه رونالدو در حرکاتی تکنیکی و ویران کننده چند مدافع حریف را از پیش رو برداشت، وارد محوطه جریمه شد و پس از برخورد با لوکا میلیوویویچ صربستانی روی زمین افتاد.

عکس| فریاد کریس رونالدو سر داور چینی؛ بیدار شو!

در شرایطی که می‌شد در همان تصاویر اولیه نیز تشخیص داد به روی فوق ستاره پرتغالی خطا صورت گرفته، اما فو مینگ اعتقادی به این مسئله نداشت و بازی از سر گرفته شد.

با سوت پایان بازی در نیمه نخست، رونالدو با چهره‌ای کاملا عصبی و خشمگین به سراغ تیم داوری رفت و بابت عدم اعلام پنالتی به سود النصر، نسبت به تصمیمات آنها اعتراض کرد. با وجود خشم شدید کریستیانو، اما تیم داوری برخوردی با این بازیکن نداشت.

رونالدو هنگام خروج از زمین، به سراغ داور چهارم رفت و با به کار بردن پشت سر هم کلمه Wake Up، از تیم داوری خواست تا از خواب بیدار شده و صحنه‌ها را با دقت بیشتری قضاوت کنند.

نکته عجیب اینکه فوق ستاره پرتغالی در ادامه و زمانی که قصد داشت وارد تونل استادیوم شود، با دست ضربه‌ای به سینه یکی از اعضای تیم شباب الاهلی وارد کرد که مشغول گرفتن عکس سلفی بود و او را از خود دور کرد.

دیدار النصر و شباب الاهلی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، تا لحظه نگارش این خبر و دقیقه 70 مسابقه، با نتیجه 2 بر یک به سود تیم اماراتی به پایان رسید.

251251

دکمه بازگشت به بالا