ورزشی

عکس | پشت پرده استفاده رونالدو از لاک مشکی

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی؛ رونالدو و شریک زندگی اش راهی ساردینیا شده اند و در آنجا با فرزندانشان به استراحت می پردازند.

در شبکه های اجتماعی جورجینا با انتشار عکس مشترک با کریستیانو رونالدو شایعات جدایی را رد کرده و با عکس های متعدد خود شبکه های مجازی را در دست گرفته است.

خانواده در کشتی Azimut Grande 27، قایق تفریحی مجلل ‘CR7’ در حال لذت بردن از روزهای گرم تابستان هستند.

جورجینا این روزها عکس های زیادی از خود منتشر کرده که نشان می‌دهد همه چیز برای او و خانواده به خوبی پیش می‌رود اما در یکی از این عکس ها طرفداران چیز عجیبی را مشاهده کرده اند.

کریستیانو رونالدو ناخن های پای خود را به رنگ مشکی درآورده است.

اگرچه این کاری نیست که او برای اولین بار انجام داده ، اما هرگز دست از غافلگیر کردن دنبال کنندگانش بر نمی دارد.

چرا رونالدو ناخن هایش را مشکی می‌کند؟

به گزارش چابک آنلاین، تصاویر کریستیانو رونالدو با پدیکور ناخن های مشکی در شبکه های اجتماعی حسابی بحث و جنجال به همراه داشته است.

اگرچه هیچ دلیل قاطع و قانع کننده ای برای این کار وجود ندارد، اما می تواند به دلیل عشوه گری او باشد، زیرا این کار در بین برخی از افراد مشهور شایع است.

دلیل دیگر می‌تواند این باشد که بازیکنان فوتبال از آنجایی که ساعت‌های زیادی پای خود را درکفش نگه می‌دارند فرم ناخن ها جذابیت چندانی ندارد و این امر می‌تواند راهی برای استتار آنها باشد.

یکی دیگر از توجیهاتی که بارها توسط رسانه های انگلیسی منتشر شده این است که این کار می تواند مانع مصدومیت شود و به ریکاوری سریع تر بازیکن کمک کند!

عکس | پشت پرده استفاده رونالدو از لاک مشکی

258 258

دکمه بازگشت به بالا