ورزشی

عکس| کولاک بارسلونا و خوشحالی مسی با پیراهن مارادونا

: فتاب‌‌نیوز:

بارسلونا و اوساسونا ساعت 16:30 به وقت تهران در هفته یازدهم بازی لالیگا اسپانیا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در پایان میزبان موفق شد با چهار گل حریفان خود را شکست دهد.

دانش آموز رونالد کومان از ابتدا تیم برتر میدان بود و آنها برای پیروزی بسیار عالی بودند و به مقام اول نزدیک بودند. گل های بارسلونا توسط مارتین بریتویت (29) ، آنتوان گریزمان (42) ، فیلیپه کوتینیو (57) و لیونل مسی (73) به ثمر رسید. در هر دقیقه یک گل توسط عثمان دمبله به ثمر رسید که ویوا رد کرد. اوساسونا نیز در این مسابقه موقعیت هایی داشت و حتی ارسال گل بارسا را ​​آزاد کرد اما گل نخورد.

با این نتیجه آبی ها پس از 9 بازی 14 امتیاز کسب کردند و در رده هفتم قرار دارند. اوساسونا از 10 بازی یازدهم باقی مانده و در مکان پانزدهم قرار دارد.

یکی از اتفاقات مهیج این بازی خوشحالی مسی پس از گلزنی بود. او ، که به وضوح از مرگ مارادونا ناراحت بود و در گل قبلی بسیار سرد بود و از صورتش لبخند نمی زد ، پس از گلزنی پیراهن بارسا را ​​از تن بیرون آورد ، در حالی که زیر آن ، پیراهن مارادونا را در نیوولز اولد بویز پوشیده بود. او آن را پوشیده است. مسی شش سال را در آکادمی نیوول اولدزبوی گذراند و مارادونا یک فصل در تیم بازی کرد.

عکسها |  طوفان برفی بارسا و مسی از پیراهن مارادونا خوشحال هستند

عکسها |  طوفان برفی بارسا و مسی از پیراهن مارادونا خوشحال هستند

دکمه بازگشت به بالا