ورزشی

عیسی آل کثیر در فینال آسیا بازی می کند؟ سورپرایز وکیل پرسپولیس برای هواداران

امیر ساعد وکیل ، مشاور حقوقی پرسپولیس ، درباره بخشش احتمالی عیسی آل کثیر گفت: این احتمال وجود دارد که بتوانیم مصادره این بازیکن را متوقف کنیم و این اتفاق به دلیل شرایط اضطراری فعلی دور از ذهن نیست.

: فتاب‌‌نیوز:

امیر ساعد وکیل ، مشاور حقوقی پرسپولیس ، درباره پرونده عیسی آل کثیر به “فرهیختگان” گفت: “ما هرگز از نتیجه این پرونده ناامید نشده ایم و هنوز امیدواریم که این پرونده بلافاصله در دادگستری ورزش و مطابق با این لایحه تشکیل شود. ارائه شده “ما در نهایت می توانیم قرار منع تعقیب را بپذیریم.”

وی افزود: “با توجه به وضعیت کرونا و البته تحریم های ظالمانه ، ما نگران این پرونده هستیم و دفاع ما به هیچ وجه به این دادگاه نمی رسد.” بنابراین ، ما این موضوع را از جهت دیگری دنبال می کنیم و امیدواریم که پس از تعطیلات آخر هفته و دوشنبه یا سه شنبه ، خبرهای خوبی در مورد این پرونده دریافت کنیم و می توانیم به قضات اطمینان دهیم که این تصمیم در حال انجام است الکثیر می تواند پرسپولیس را در نهایی و سپس پرونده به موقع بررسی خواهد شد ، و اگر او مورد عفو قرار گیرد چه بهتر و اگر CAS تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا را نیز تأیید کند ، این بازیکن همچنان تحمل کمبودهای خود را دارد. زیرا موضوع اقدام نژادپرستانه مشخص نشده است و ما با یک فینال حساس روبرو هستیم. وی افزود: “این احتمال وجود دارد كه بتوانیم جلوی تصرف عیسی الكثیر را بگیریم و با توجه به وضعیت اضطراری فعلی این امر امكان پذیر نیست.”

دکمه بازگشت به بالا