ورزشی

غزل سلطانی به رقابتهای تکواندو گرندپری «رم» دعوت شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مرحله نخست رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ خرداد ماه با حضور ۲۵۶ تکواندوکار از ۴۸ کشور به میزبانی ایتالیا در شهر «رم» برگزار خواهد شد. پس از ثبت نام تکواندوکاران از سوی کشورهای مختلف، با نامه ارسال شده از سوی فدراسیون جهانی تکواندو مشخص شد در وزن ۴۹- کیلوگرم با انصراف ۲ تکواندوکار، «غزل سلطانی» شانس حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده است.

گفتنی است این مسابقات به حضور ۳۲ تکواندوکار برتر هر وزن طبق رنکینگ المپیکی برگزار خواهد شد و احتمال اینکه لیست نفرات شرکت کننده بازهم دچار تغییر شود، وجود دارد. ضمن اینکه با اضافه شدن غزل سلطانی، تعداد نمایندگان ایران در این مسابقات به عدد ۱۳ رسید.

پیشتر در گروه آقایان ابوالفضل زندی، مهدی حاجی موسایی، متین رضایی، رضا کلهر، مهران برخورداری، امیرمحمد بخشی، ابوالفضل عباسی، علیرضا نادعلیان و در گروه بانوان مبینا نعمت زاده، ناهید کیانی، نرگس میرنوراللهی و ملیکا میرحسینی جواز حضور در گرندپری رم را تصاحب کردند.

گفتنی است نفر اول تا سوم این رقابت‌ها علاوه بر جایزه نقدی به ترتیب ۶۰، ۳۶ و ۲۱.۶ امتیاز به رنکینگ المپیکی شأن اضافه خواهد شد. همچنین به زودی در خصوص اعزام ملی پوشان در اوزان فوق تصمیم گیری خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا