ورزشی

غیبت اوبامیانگ برابر یونایتد به دلیل وخامت حال مادرش

بازیکن تیم ملی گابن آخر هفته گذشته در جریان دور چهارم آرسنال در جام حذفی برابر ساوتهمپتون غایب بود و در همان دیدار برابر لیگ برتر بازی نکرد.

مایکل آرتتا روز پنجشنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: “من نمی دانم او در بازی با یونایتد حضور خواهد داشت یا خیر ، اما بعید است بتواند بازی کند.” من دیروز باهاش ​​صحبت کردم اکنون اوضاع بهتر شده است ، اما باید منتظر ماند و دید. او کاپیتان ما و یکی از مهمترین بازیکنان است. ما تمام تلاش خود را کردیم تا هر چه زودتر او را داشته باشیم ، اما فهمیدیم که او دوران سختی را پشت سر گذاشته است. او باید از خانواده اش حمایت کند و ما واقعاً او را درک می کنیم.

نیکولاس پپه و الکساندر لاکازت در جریان پیروزی مقابل ساوتهمپتون برای اوباما گلزنی کردند.

اوبامیانگ روز چهارشنبه در توئیتی نوشت: “مادرم شرایطی داشت که من مجبور بودم با او باشم.” او الان خیلی بهتر شده است و من امشب در خانه خواهم بود. از همه مهمتر ، من از پزشکان و پرستارهایی که مادرم را کمک کردند تشکر می کنم. اکنون بیش از هر زمان دیگری مصمم به ادامه کار هستم.

منابع نزدیک به ساکرامنتو می گویند که یک مشکل قرنطینه وجود دارد و اوبامیانگ باید در آزمون COVID-19 نیز شرکت کند ، بنابراین او نمی تواند مقابل منچستر یونایتد بازی کند.

توماس پارتی ، کایران تیرنی و امیل اسمیت روو دیگر بازیکنان آرسنال هستند که روز شنبه نمی توانند تیم خود را در یک دیدار حساس برابر منچستریونایتد در لیگ برتر همراهی کنند.

دکمه بازگشت به بالا