ورزشی

فاجعه مدیریتی در استقلال/ وقتی همه تخم‌مرغ‌ها در سبد بیرانوند است

در حالی که انتظار می‌رفت مدیریت استقلال با برنامه برای فصل پیش رو وارد کار شود، ظاهرا این تیم مدیریتی هیچ برنامه‌ای برای این تیم ندارد.

به گزارش اخبار ورزشی، پس از جدایی ساپینتو از استقلال، به نظر می‌رسید کادر مدیریتی استقلال که مدت‌ها در این باشگاه حضور داشتند، با برنامه وارد فصل نقل و انتقالات شوند. آن‌ها با آوردن نکونام امیدوارکننده ظاهر شدند ولی بعد از کتک خوردن هواداران توسط لیدرها و برخی اوباش شناسنامه‌دار در اولین جلسه تمرینی، این باشگاه وارد بحران شد.

ماجرا از آن‌جا آغاز شد که هانی کرده، یکی از اوباش به نام تهران در اولین جلسه تمرینی نکونام به همراه نوچه‌هایش وارد کمپ حجازی شد و بعد از خوش و بش با حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال در کنار زمین مشغول دیدن تمرین شد. در ادامه تمرین که برخی هواداران شعارهایی علیه مدیریت باشگاه سردادند، اوباش از سکوها بالا رفتن و با ضرب و شتم چند هوادار به اصطلاح سکوها را آرام کردند.

مسوولان باشگاه پس از منتشر شدن تصاویر این درگیری مدعی شدند که از حضور این فرد اطلاعی نداشتند و وزارت ورزش نیز فقط دستور بررسی داد.

از همه این‌ها گذشته، تک‌تک گزینه‌های این تیم در حال رفتن به تیم‌های دیگر هستند. مدیران استقلال که هیچ برنامه‌ای برای درآمدزایی نداشته‌اند هنوز مبلغ پیش پرداخت دو بازیکن جدید و طلب بازیکنان فصل پیش را هم پرداخت نکرده‌اند.

استقلال ظاهرا همه امیدش را به بیرانوند بسته وگرنه همه می‌دانند که محبی و قایدی دو ستاره اصلی این تیم به دلیل ضعف مدیریتی استقلال، فصل بعد در این تیم نخواهند بود.

به نظر می‌رسد مدیران استقلال در این روزها جز وعده‌های مختلف کاری نمی‌توانند انجام دهند و صرفا به انتصاب‌های پرتعداد در سطح مشاور و برکناری برخی از معاونان و کارمندان مشغول هستند که قرار نیست دردی از دردهای استقلال دوا کند.

زمان به سرعت برای استقلال در حال گذر است و توقع هواداران استقلال آن طور که از فضای مجازی برمی‌آید، گذر از این تیم مدیریتی است؛ تیمی که عایدی‌اش برای این باشگاه حذف از آسیا و ناکامی در دو جام بوده است.

فراموش نکنید که آن‌ها حدود ۱۸ میلیارد هم باید قسط وام‌هایی را بدهند که از یک بانک گرفته‌اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا