ورزشی

فتح الله زاده مشاور هتل نشین را کنار گذاشت

به گزارش شفاف، علی فتح الله زاده صبح امروز در ساختمان باشگاه استقلال از امور مالی، فهرستی از دریافت کنندگان این گروه را درخواست کرد و مشغول بررسی اسامی افراد در بخش های مختلف شد.

مدیرعامل جدید که لیست مربوط به آخرین حضورش در راس باشگاه را کنار لیست جدید باشگاه گذاشته بود، با اشاره به افزایش سه برابری پرسنل باشگاه، خطاب به همکارانش گفت: زمانی که در باشگاه بودیم. باشگاه استقلال 22 کارمند داشت الان 62 کارمند و حقوق در کلبوم هوزور دراند که نیست آن همه ادین بری بری؟

افزایش سه برابری تعداد افراد گروه مالی از سه نفر به 9 نفر، افزایش تعداد افراد حاضر در بخش پشتیبانی از 5 نفر به 12 نفر. استخدام 6 راننده برای افراد مختلف! تعداد افراد شاغل در بخش امنیتی از یک نفر به 5 نفر افزایش یافت. علاوه بر سایر بخش های باشگاه باعث شد تا علی فتح الله زاده اقدامات اولیه را برای کاهش این تعداد آغاز کند.

وی همچنین پس از اطلاع از استقرار یکی از مشاوران مدیرعامل قبلی در هتل اسپیناس و اضافه شدن ماهانه 2 میلیون تومان به هزینه های جاری باشگاه برای اقامت شبانه وی در هتل اسپیناس ابراز تعجب کرد و گفت: اجاره آپارتمان. با اجاره ماهیانه 5 میلیون به جای پرداخت شبی دو میلیون تومان برای اتاق هتل در آن تسویه می شود تا مشاور در تهران حضور داشته باشد؟

به نظر می رسد کاهش حقوق کارکنان باشگاه استقلال امروز و فردا ادامه داشته باشد و به زودی اخباری مبنی بر خروج تعدادی دیگر از کارکنان باشگاه استقلال منتشر شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دکمه بازگشت به بالا