ورزشی

فدراسیون با درخواست من برای حضور حریف تمرینی موافقت نکرد/ حیف شد قهرمان فرانسه نشدیم

در گفت و گو با آنا

ملی‌پوش تنیس روی میز گفت: خیلی دوست داشتیم در لیگ دسته یک فرانسه به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم اما این اتفاق برای ما رخ نداد.

امیرحسین هدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در خصوص نتایج تیمشان در لیگ دسته یک فرانسه اظهار داشت: در لیگ فرانسه به عنوان دومی رسیدیم و واقعا حیف شد نتوانستیم با تمام شایستگی که داشتیم به جایگاه اولی برسیم. مسابقه سختی با حریف داشتیم و با تیمی مسابقه دادیم که در ترکیب خود دو بازیکن در بین 30 بازیکن رنکینگ برتر دنیا را در اختیار داشت. البته خودم عملکردم خوب بود و توانستم در لیگ بازیکنان باکیفیتی را شکست بدهم. 

وی با اشاره به اینکه باید در ادامه راه در چند مسابقه تدارکاتی حضور پیدا کند، گفت: باید در ادامه مسیر در دو مسابقه اسلوونی و کرواسی برای ارتقای رنکینگ و همچنین آمادگی هر چه بهتر برای حضور در هانگژو و کنار آن قهرمانی آسیا حضور پیدا کنم. امیدوارم در المپیک آسیایی تمام تلاش خودمان را انجام دهیم تا چه در بخش انفرادی و چه تیمی عملکرد خوبی داشته باشیم. سال مهمی برای ما است زیرا پس از این چند رویداد باید در انتخابی المپیک هم به میدان برویم. ان‌شاءالله خدا به ما کمک کند تا از این مسابقات سخت سربلند بیرون بیاییم.

عضو تیم ملی تنیس روی میز گفت: دو سال دیگر با باشگاهی که در لیگ فرانسه هستم مسئولان این باشگاه قراردادم را تمدید کردند. خوشبختانه مسئولان باشگاه یک پروژه بزرگی در نظر گرفته‌اند تا با جذب چند بازیکن خوب بتوانیم فصل آینده وارد سوپر لیگ فرانسه شویم.

لژیونر تنیس روی میز در خصوص شکست خود مقابل حریف یونانی‌اش در قهرمانی جهان گفت: در قهرمانی جهان آفریقای جنوبی حریفم بازیکنی بود که تا دو سال گذشته بین 25 نفر برتر جهان حضور داشت و تمام بازیکنان خوب دنیا را شکست داده است. از سطح بالایی برخوردار بود البته می‌توانستم او را شکست دهم اما متاسفانه خیلی راحت در طول بازی صحنه‌های حساس 50-50 به سمت حریفم چرخش پیدا کرد. مساله دیگر اینکه سبک بازی حریفم سبک دفاعی بود و تا به الان چندان آن را در ایران تمرین نکرده بودیم. البته پیش از آغاز اردوهای تیم ملی و مسابقات این حس به من دست داد تا ممکن است با این نوع سبک بازی مواجه شویم که دقیقا همین هم شد. از مسئولان فدراسیون چندین مرتبه درخواست حریف تمرینی با این نوع سبک بازی را داشتم که با درخواستم موافقت نشد.

دکمه بازگشت به بالا