ورزشی

فدراسیون جهانی والیبال: ایران به سلطنت خود در آسیا ادامه داد

فدراسیون جهانی والیبال با اشاره به پیروزی بالای ایران در آسیا نوشت: “ایران با پیروزی بر ژاپن بر سلطه خود بر این قاره افزود.”

به گزارش اخبار ورزشی ، بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با قهرمانی تیم ملی والیبال ایران و معرفی تیم برتر در این رقابت ها به پایان رسید.

در فینال بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ژاپن ، تیم ملی والیبال ایران به مصاف ژاپن رفت و با برتری 3 بر صفر عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. این دیدار در سه ست با نتایج 27 بر 25 ، 25 بر 22 و 31 بر 29 به سود ایران به پایان رسید.

فدراسیون جهانی والیبال پس از قهرمانی والیبال ایران در آسیا می نویسد: تیم ملی والیبال ایران در مسابقات قهرمانی آسیا تنها در یک ست مقابل چین شکست خورد. والیبال ایران در فینال ژاپن را شکست داد و قهرمان آسیا شد. صابر کاظمی با ارزش ترین بازیکن این مسابقات بود و تیم ملی والیبال ایران در سال 2019 از عنوان قهرمانی دفاع کرد. با این تفسیر ایران پادشاهی خود را افزایش داد و با پیروزی مقابل ژاپن چهارمین عنوان آسیایی خود را از آن خود کرد.

فدراسیون جهانی ادامه می دهد: دو فینالیست آسیایی موفق شدند برای شرکت در جام جهانی 2022 روسیه مجوز بگیرند. با این قهرمانی ، والیبال ایران به حاکمیت خود در آسیا ادامه داد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا