فدراسیون فوتبال: برانکو «هیچ وقت» سرمربی تیم ملی ایران نمی‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، وب سایت فدراسیون فوتبال در پی انتشار اخبار درباره مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ برای تیم ملی فوتبال نوشت:

“انتشار اخبار جعلی مانند این در این زمان قطعاً برای آرامش تیم ملی مضر است و جو فوتبال ملی را می سوزاند.

طی 27 روز ، مسابقات حساس و تعیین تیم ملی در مقدماتی جام جهانی آغاز می شود. تمام ارگان های حاکم بر فدراسیون فوتبال حمایت کامل از کادر فنی ، بازیکنان و تیم های ملی را در دستور کار خود قرار داده اند تا ایران بتواند با قدرت در این بازی شرکت کند و این چرخش تاریخی را تحت فشار قرار دهد.

اما در این شرایط حساس ، اخبار مزخرف و بی اساس در روزنامه ای منتشر شد و سپس بازتاب گسترده ای در فضای مجازی با این مضمون منتشر کرد: مذاکره با برانکو برای هدایت تیم ملی.

فدراسیون فوتبال با تأکید اظهار داشت که تاکنون تنها چیزی که مورد توجه قرار نگرفته است تغییر کادر فنی تیم ملی است و اخبار منتشر شده کاملاً کذب و بی اساس است.

انتشار اخبار جعلی از این دست در این زمان قطعاً به آرامش تیم ملی لطمه می زند و جو فوتبال ملی را می سوزاند.

سیاست مدیریت جدید فدراسیون فوتبال این است که “دائماً” تحت فشار قرار نگیرد و رسانه ها را تهدید به شکایت در دادگستری پس از انتشار هر گونه خبر نکند ، اما امیدواریم کسانی که در این برهه حساس فوتبال ملی را با اخبار جعلی مورد حمله قرار می دهند. حداقل از جامعه فوتبال ملی حداقل یک عذرخواهی بخواهید.

دلیل آن ساده است. برخلاف گزارش ها ، برانکو ایوانکوویچ هرگز سرمربی تیم ملی ایران نخواهد بود. لطفا پیامبر دروغین نباشید. “به خاطر فوتبال ایران.”

به گزارش خبرنگار آنلاین ، برانکو ایوانکوویچ ، که سابقه کار در تیم های ملی فوتبال ایران و پرسپولیس را دارد ، اکنون سرمربی تیم ملی عمان است. جدا از وب سایت فدراسیون فوتبال ، برانکو نیز در گفتگو با آنلاین حضور خود در تیم ایران را انکار کرد.

خروج از نسخه موبایل