ورزشی

فدراسیون فوتبال تکذیب کرد

  فدراسیون فوتبال این موضوع را تکذیب کرد

فيديرة فوتسلة تكذيبه اي را را استر كرد كرد كرد كرد كرد كردي و كھب

خبرگزاری به اخبار ورزشی؛ یک هفته از تغییرات فدراسیون فوتبال می گذرد و علیرغم تلاش تیم جدید برای سکوت و تمرکز بر مسائل روز، در این چند روز انتشار مطالب خلاف واقع بیش از حد کافی است و نشان می دهد که تلاش های ناموفق علیه فوتبال ایران انجام شده و ادامه دارد.

پس از صحبت های شب گذشته وزیر محترم ورزش در برنامه گفت و گوی ویژه خبری و اظهار نظر صریح ایشان مبنی بر عدم ممنوعیت حضور مردم در انتخابات فدراسیون و رای گیری ظهر امروز از مجمع، فعالیت جدیدی علیه رئیس فدراسیون آغاز شده است که بر اساس اخبار قدیمی است که به زیر کار است. مواردی که همه آنها مربوط به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است و مسائل شخصی در آن رخ نداده است.

این خبر بر اساس اطلاعاتی است که پیش از این در کمیته بدوی فدراسیون فوتبال به صورت بی‌طرفانه بررسی شده بود، درباره یک سری اتهامات که قبلاً تا صدور حکم محرومیت در هر یک از پرونده‌ها رسیدگی شده بود. البته برخی از آنها نیز با بازرسی پیگیری مجدد مورد بررسی قرار گرفته اند اما تصمیمی برای آنها صادر نشده است و به همین دلیل کوچکترین تخلف یا تخلف از قانون به این شکل صورت نگرفته است.

لازم به ذکر است که انتشار مطالب آن ممنوع و خلاف قانون می باشد.

لذا با توجه به محفوظ بودن حق شکایت و پیگیری قطعی برای مجموعه فدراسیون فوتبال، لازم به ذکر است همکاری قبلی با نهادهای محترم قضایی ادامه خواهد داشت.

در بیشگاه ایران بورد در فوتبال کیزی کیزی نکمند در حالی که او بالاتر از خداوندی است که به همه چیز آگاه است.

با توکل به خدا و با حمایت ملت شریف ایران جامعه فوتبال و مردم خود را برای جام جهانی 2022 قطر آماده خواهیم کرد.

گروه فدراسیون تلاش زیادی برای کمک به تیم ملی دارد.

انتهای پیام//

آیا این خبر مفید است؟

بر اساس نتایج 1 من موافقم با 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا