ورزشی

فرار به سوی پیروزی – اخبار ورزشی

امیررضا احمدی; سوت آغاز هفته شانزدهم در حالی به صدا درآمد که برخلاف هفته های گذشته، این دیدار تا چند روز دیگر برگزار می شود و امروز پرسپولیس و فولاد خوزستان و همچنین مس رفسنجان و سپاهان تا یک روز پر هیجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. . لیگ بیستم. و شماره یک هر چهار تیم امروز در حالی بازی می کنند که همه در این فصل عملکرد خوبی دارند و قصد دارند خود را در جمع رقبای لیگ قرار دهند و در پایان فصل جزو بهترین بازیکنان باشند. در هفته شانزدهم چهار بازی یکشنبه، یک بازی دوشنبه و یک بازی چهارشنبه برگزار می شود تا پرونده هفته اول نیم فصل دوم قبل از بازی تیم ملی با عراق بسته شود. در ادامه به استقبال بازی حساس امروز می‌رویم و دو بازی هیجان‌انگیز امروز را برای استقبال از نبرد رقبای لیگ مرور می‌کنیم.

فرار به سوی پیروزی

بازی مقابل فولاد می تواند بازی سختی باشد زیرا فولاد دفاعی بازی می کند و آن را سخت می کند.

پرسپولیس – فولاد; دستبند یحیی و جواد

بدون شک دیدار پرسپولیس و فولاد خوزستان در ورزشگاه آزادی جزو پرهیجان ترین دیدارهای فصل است که می تواند نمایشی هیجان انگیز از سوی دو مربی نسل جدید فوتبال ایران باشد.

پرسپولیسی‌ها که در این فصل عملکرد خوبی داشته‌اند، تنها 3 امتیاز با رده‌های بالای جدول و استقلال فاصله دارند و شانه به شانه رقیب همیشگی خود حرکت می‌کنند و مطمئناً نمی‌خواهند قهرمانی را از دست بدهند. البته فولاد خوزستان مانع محکمی است که می تواند پرسپولیس را در مسیر موفقیت به چالش بکشد. پرسپولیس در این فصل 9 برد، 5 تساوی و 1 شکست متحمل شده است و در هفته های اخیر مقابل نکونام که با 21 امتیاز در رده هفتم لیگ قرار دارد، توانسته به مسیر خود بازگردد. فولاد که در اوایل فصل با عبدالله ویسی از مسیر موفقیت خارج شد، در هفته های اخیر با برتری مجدد نکونام مسیر خوبی را طی کرده و با 5 برد، 6 تساوی و 4 شکست برای نزدیک شدن به او تلاش می کند. بالای جدول

قرمزهای تهرانی در حالی که از نظر غیر فنی روز خوبی را سپری نمی کنند، از نظر فنی روندی سینوسی دارند اما توانسته اند در رقابت باقی بمانند و حالا به دنبال کسب عنوان قهرمانی مقابل فولاد هستند.

پرسپولیس در این فصل مقابل فولاد، نساجی، نفت آبادان، نفت مسجد سلیمان، پیکان، ذوب آهن، سپاهان، تراکتور و فجر به پیروزی رسید، مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد و همچنین مقابل استقلال، هوادر، گل گهر، مس رفسنجان و پدیده متوقف شد.

این بازی می تواند انتقامی برای فولادی ها باشد که در نیم فصل اول زیر نظر ویسی مقابل پرسپولیس دستشان را بالا بردند اما حالا نکونام می تواند با تیمش راه گل محمدی را ببندد و هر تیمی را در خط دفاعی فاز به چالش بکشد. بودن.

در ده بازی اخیر دو تیم، پرسپولیس هفت بار پیروز شده، دو بازی با تساوی به پایان رسیده است و فولاد فقط یک برد کسب کرده است که می تواند انگیزه مضاعفی برای پیروزی بعد از چهار بازی مقابل سرخپوشان پایتخت باشد. . .

پرسپولیس هفته گذشته با یک گل فجر سپاسی را شکست داد و فولاد با 2 گل از سد پدیده گذشت تا دو تیم با اخلاق وارد زمین شوند.

این دیدار از ساعت 18 در ورزشگاه آزادی و به قضاوت حسن اکرمی برگزار می شود.

فرار به سوی پیروزی

بیشتر بخوانید:

سپاهان- مس رفسنجان; مقدر است که زرد برنده شود

شاگردان محرم نوید کیا و محمد ربیعی در حالی به مصاف هم می روند که این دیدار را می توان جدال همسایه ای در لیگ دانست. زردپوشان اصفهانی که تا حدودی از روند خوب خود در فصل گذشته فاصله گرفتند، به دنبال این هستند که نیم فصل دوم را با برد آغاز کنند و در ادامه فصل بتوانند به مسیر خوب خود بازگردند.

سپاهان که با 29 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، در این فصل 9 برد، 2 تساوی و 4 شکست کسب کرده است. از همان ابتدا نکات مهم را در حساب کاربری خود وارد کنید و خود را به قطار سرخابی برسانید.

سپاهان هفته گذشته در جام حذفی مغلوب آلومینیوم اراک شد تا با حذف از دور رقابت ها به تیم نویدکیا اعزام شود و این می تواند انگیزه آنها را برای قهرمانی در رفسنجان دو چندان کند.

برد مطمئناً به این راحتی نبود و قلعه مستحکمی به نام مس رفسنجان در حال عبور از آن است که جزو چشم نوازترین تیم های لیگ بیست و یکم این فصل است. شاگرد محمد ربیعی در نیم فصل اول با 6 برد، 5 تساوی و 4 باخت در صدر جدول قرار گرفت و با 23 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفت و به دنبال صعود در نیم فصل دوم است. در این فصل و رزرو بلیط آسیا. .

مسی در این فصل نیز مقابل حریفان لیگ عملکرد خوبی داشته و در هفته چهاردهم استقلال پیشتاز را آزار داد و با اشتباهات فردی ریتم را رها کرد اما بازی خانگی مقابل سپاهان می تواند شروعی تازه برای آنها باشد.

ربیعی حساب ویژه‌ای باز کرده است تا فاصله تیمش با نویدکیا را با سه امتیاز بازی در این خانه کاهش دهد و باید دید تقابل تفکر او و نویدکیا به پیروزی می‌رسد یا خیر.

در هفته پانزدهم مس با پیکان به تساوی بدون گل رسید و نتیجه مشابهی در بازی آلومینیوم و سپاهان به ثبت رسید.

این بازی از ساعت 15:00 در ورزشگاه اختصاصی رفسنجان با قضاوت پیام حیدری برگزار می شود.

فرار به سوی پیروزی

اسماعیل حلالی; جای خالی بازیکنانی مثل احمد نوراللهی یا بشار رسن در پرسپولیس احساس می شود

اسماعیل حلالی پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار این تیم مقابل سپاهان گفت: پرسپولیس در این فصل عملکرد خوبی داشته و نتایج خوبی کسب کرده است اما بازی مقابل فولاد می تواند بازی سختی باشد چرا که فولاد دفاعی و سختی بازی می کند.

وی ادامه داد: پرسپولیس در خط حمله مشکل دارد و نبود عیسی آل کثیر کار را سخت می کند اما افرادی مانند عبدی آماده هستند و می توانند به تیم کمک کنند.

حلالی افزود: فولاد در بخش دفاعی عملکرد بسیار خوبی دارد و این می تواند کار پرسپولیس را پیچیده کند و پرسپولیس را با چالش مواجه کند. اما اگر شاگردان یحیی بتوانند گل بزنند، قطعا راحت‌تر می‌شود چون فولاد در صورت دریافت گل جلو می‌افتد و این باعث زیباتر شدن بازی و شانس بیشتر پرسپولیس برای برد می‌شود.

پیشکسوت پرسپولیس درباره غیبت نعمتی و آل کثیر گفت: نعمتی یکی از بازیکنان آماده تیم است که غیبت او می تواند به ضرر تیم باشد، اما قطعا افراد دیگری هم آماده هستند و می توانند جایگزین او شوند. آل کثیر هم بازیکن قابل اعتمادی است که نیاز به یک مهاجم دیگر جلوی خودش دارد چه برسد به مصدومیت.

حلالی ادامه داد: مشکل اصلی پرسپولیس در میانه جای خالی یک بازیساز است و یک بازیساز مثل بشار رسن یا احمد نوراللهی در تیم احساس می شود تا بازی کند و توپ را در میانه زمین برای تیم نگه دارد.

وی افزود: پرسپولیس در نیم فصل باید مهاجم و بازیساز جذب کند زیرا این تیم به مهاجم نیاز دارد و باید در کنار مهاجمان دیگر باشد تا جای خالی را پر کند.

حلالی درباره پیش بینی خود از بازی پرسپولیس و فولاد گفت: اگر پرسپولیس بتواند در 30 دقیقه ابتدایی بازی فشار بیاورد و گل بزند، بازی فولادی ها با فشار به جلو باز می شود تا نتیجه را متعادل کنند و این می تواند راه را برای رسیدن به نتیجه هموار کند. نفوذ.” در دروازه آنها بیشتر هستند.

وی در پایان گفت: پرسپولیس می تواند در دیدار مقابل فولاد پیروز شود و مطمئنا بازیکنان تمام تلاش خود را می کنند تا بدون حضور مصدومان بهترین عملکرد را داشته باشند و سه امتیاز این دیدار را کسب کنند.

257 41

دکمه بازگشت به بالا