ورزشی

فرش قرمز سنت‌پترزبورگ برای گردشگران ایرانی

به گزارش خبرگزاری اخبار ورزشی، در هفدهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری و صنایع وابسته، کارشناسان غرفه سنت‌پترزبورگ روسیه، متخصصان گردشگری و بازدیدکنندگان را با ظرفیت‌های توریستی این شهر  آشنا کرده و با توصیه‌های کارشناسانه، باعث تسهیل سفر علاقمندان به این قطب تاریخی خواهند شد.

مسوول غرفه این شهر تاریخی در نمایشگاه گردشگری تهران، ضمن دعوت از دست‌اندرکاران صنعت گردشگری ایران برای بازدید از این غرفه، اظهار امیدواری کرد: قطعا تفاهم‌های تازه همکاری با فعالان بخش گردشگری و ارتباط با مستقیم با مخاطبان ایرانی که علاقمند افزایش سفر‌ها به شهر درخشان فرهنگ و هنر روسیه هستند، بستر‌های تازه‌ای را برای افزایش تبادلات فرهنگی و توریستی فراهم می‌کند.

در غرفه پر تصویر سنت‌پترزبورگ در نمایشگاه گردشگری، متخصصان این حوزه با انواع بروشور‌ها و ترکیب‌های چند رسانه‌ای، متخصصان میهمان و علاقمندان گردشگری را با ظرفیت‌ها و جاذبه‌های این شهر تاریخی و هنری آشنا می‌کنند.

هفدهمین نمایشگاه صنعت گردشگری و هتلداری و صنایع وابسته از تاریخ ۲۳ بهمن لغایت ۲۶ بهمن‌ماه سال جاری، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و از ساعت ۹ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان است.

سنت پترزبورگ، دومین مرکز صنعتی، علمی، فرهنگی و تجاری روسیه است. این شهر یکی از زیباترین شهر‌های جهان لقب گرفته و بخش تاریخی آن در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد.

نتیجه توجه خاص به بخش خدمات در سنت‌پترزبورگ باعث شده ۱۲۰۰ هتل در سطح این شهر وجود داشته باشد که متناسب با ذائقه و سطح مالی گردشگران مورد انتخاب واقع شوند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا