ورزشی

فرصت طلایی استقلال برای تلافی ۴ شکست تلخ و فراموش نشدنی

آفتاب‌‌نیوز :

نگاهی به نتایج تیم استقلال مقابل تیم‌های اول و دوم رده‌بندی جدول پایانی فصل گذشته مشخص می‌کند این تیم به شدت تشنه تلافی نتایج تلخ مقابل سپاهان و پرسپولیس است.

تیم پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ برتر و جام حذفی فصل گذشته در دو دیدار برگشت لیگ برتر و فینال جام حذفی استقلال را در فاصله ۴۰ روز دو بار شکست داد تا اشک بسیاری از طرفداران استقلال را در بیاورد.

دو مسابقه حیثیتی که یکی منجر به از دست رفتن قهرمانی استقلال در لیگ برتر و دیگری منجر به قهرمانی رقیب سنتی و حیثیتی تیم استقلال شد. شکست‌هایی که منجر به تغییر مدیرعامل و سرمربی استقلال همچنین حمله بی‌رحمانه به دروازه‌بان تیم استقلال شدند. اما استقلال بابت دو شکست دیگر در فصل قبل هم به شدت لطمه دید! باخت استقلال در بازی اول فصل گذشته (در نیم فصل رفت) مقابل سپاهان در تهران و باخت دوباره در دیدار اول دور برگشت در اصفهان ۶ امتیاز تلخ را از حساب استقلال کسر و ۶ امتیاز شیرین را به حساب تیم نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر واریز کرد.

خوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان با همین دو برد توانست استقلال را جا گذاشته و به عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر بیست و دوم دست پیدا کند. حالا استقلال در هفته سوم و پنجم با همین دو تیم دیدار خواهد کرد. دو تیم سرشناس و گردن کلفت لیگ برتری که به گفته کارشناسان در فصل نقل و انتقالات تابستانی هم یارگیری خوبی انجام داده‌اند. تیم‌هایی که هفته اول را نیز با برد پشت سرگذاشته و به استقبال هفته دوم می‌روند.

حریف اول استقلال پس از بازی با ملوان سپاهان است و حریف دوم استقلال بعد از بازی چهارم مقابل استقلال خوزستان، پرسپولیس خواهد بود. دو بازی حیثیتی و انتقامی!

دکمه بازگشت به بالا