ورزشی

فرصت طلایی برای زاهدی در لباس پرسپولیس/شهاب با یک تیر دو نشان می‌زند؟

فرصت طلایی برای زاهدی در لباس پرسپولیس/شهاب با یک تیر دو نشان می‌زند؟

فرصت ویژه‌ای برای خرید جدید پرسپولیس ایجاد شده تا بتواند بار دیگر توانایی‌های خود را به اثبات برساند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، شهاب زاهدی بازیکن جدید پرسپولیس که حضور  متفاوتی  را در جمع سرخ‌پوشان تجربه می‌کند، در حالی دوباره در پرسپولیس حضور پیدا کرده است که این روزها برخی انتقاداتی را می‌شنود.

در حالی که پرسپولیس تا به امروز چند بازی دوستانه و تدارکاتی را برای آماده‌سازی‌اش برای فصل جدید را پشت سرگذاشته است اما به نظر برخی منتقدان شهاب در این دیدارها حضور چندان پررنگی را نداشته به گونه‌ای که برخی با تردید در مورد خرید جدید پرسپولیس در نقل و انتقالات صحبت می‌کنند.

اگرچه گلزنی وظیفه اصلی و انتظار به جایی برای یک مهاجم است اما گلزنی در بازی‌های دوستانه نمی‌تواند ملاک صددرصدی برای قضاوت یک بازیکن باشد. بدون شک پرسپولیس برای حل مشکل خط حمله و گلزنی‌اش به سراغ زاهدی رفت و او با اعتماد از سوی سرمربی سرخ‌ها به این تیم اضافه شد اما به هرحال بازی‌های دوستانه نمی‌تواند مبنای صددرصدی در مورد شهاب زاهدی باشد. هرچند او در بازی مقابل نساجی یک گل به ثمر رساند.

بدون شک شهاب زاهدی که سال‌ها قبل در پرسپولیس حضور داشت با شهاب زاهدی کنونی به دلیل کسب تجربه در سال‌های اخیر توسط این بازیکن، چهره‌ای کاملا متفاوت خواهد بود و باید به او و دیگر بازیکنان تازه‌وارد فرصت داد تا خود را با شرایط پرسپولیس وفق دهند.

این در حالی است که با توجه به مصدومیتی که اخیرا برای سردار آزمون پیش آمده و حضور این بازیکن را در اردوی شهریورماه تیم ملی در هاله‌ای از ابهام قرار داده است، این شرایط برای این بازیکن پرسپولیسی فراهم آمده است تا با درخشش در هفته‌های ابتدایی لیگ برتر از این فرصت پیش‌آمده نهایت بهره و استفاده را برده و با حضور موثرش در ترکیب سرخ‌ها به تیم ملی دعوت شده و حتی جای سردار آزمون را بگیرد، فرصتی که باید دید شهاب از آن چگونه بهره خواهد بود و آیا می‌تواند  با یک تیر دو نشان زده و علاوه بر پاسخ به انتقادات این روزها، جای پای خود را در تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها محکم کند یا نه؟!

 انتهای پیام/ 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا