ورزشی

فرصت محدود پرسپولیس برای جذب یک مهاجم جدید

آفتاب‌‌نیوز :

لیست اولیه پرسپولیس برای حضور در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا به کنفدراسیون فوتبال این قاره ارسال شد. طبق قانون ای‌اف‌سی تیم‌ها می‌توانند تا ۲۱ شهریور ماه این لیست را آپدیت کنند و فهرست نهایی خود را برای حضور در این تورنمنت ارسال نمایند. این درحالیست که پرسپولیس به عنوان قهرمان فصل قبل لیگ برتر و یکی از نماینده‌های ایران در لیگ قهرمانان آسیا به شدت به دنبال جذب یک مهاجم است.

شاید پرسپولیس در لیگ خودمان با همین نفرات نتیجه بگیرد، ولی برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی حتما نیاز به تقویت دارد و خرید یک مهاجم با کیفیت از نان شب هم برای این تیم واجب‌تر است. پرسپولیس در لیست خود یک جای خالی برای جذب مهاجم کنار گذاشته، ولی هنوز مهاجم مدنظر یحیی گل محمدی پیدا نشده است. سرخ پوشان برای جذب مهاجم خارجی تنها ۱۰ روز وقت دارند و اگر در این مدت نتوانند بازیکنی بگیرند، مجبور خواهند بود که با همین نفرات فعلی در مسابقات شرکت کنند.

البته پرسپولیس برای بازی‌های داخلی می‌تواند بعد از این ۱۰ روز هم بازیکن بگیرد و از سهمیه آزاد خود استفاده کند، ولی در آن صورت امکان استفاده از خرید جدید خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا