ورزشی

فرهاد علیه تارتار/ استقلال در شهرقدس جشن صعود گرفت

به گزارش اخبار ورزشی؛ تیم های فوتبال پیکان و استقلال امروز در دیداری از شانزدهمین فینال جام حذفی از ساعت 17:30 در ورزشگاه شهدای قدس به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 2 بر صفر دانش آموز فرهاد مجیدی به پایان رسید.

چند دقیقه ابتدایی بازی در دست پیکان بود ، اما کم کم این استقلال بود که بازی را در اختیار گرفت و موقعیت های نیمه وقت ایجاد کرد اما موفق به گلزنی نشد. روی یکی از این حملات استقلال یک ضربه ایستگاهی می گیرد. این ضربه به وریا غفوری برخورد کرد و توپ پس از برخورد با تیر به خطای دروازه وقتی شیخ دیابات به سمت توپ رفت تا دروازه را باز كند ، حركت كرد اما مدافع پیكان او را متوقف كرد و همان صحنه توسط داور پنالتی اعلام شد. در ابتدا داور بازیکن پیکان را اخراج کرد ، اما پس از اعتراض پیکان ها و رایزنی با داور ، وی کارت قرمز را به کارت زرد تغییر داد. دیابت پشت ضربه پنالتی بود و در دقیقه 17 دروازه را باز کرد.

سپس پیکان ها با کنترل توپ سعی در زدن به دروازه استقلال داشتند و آنها در این کار کاملاً موفق بودند اما در ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه حریف چندان قوی به نظر نمی رسیدند. این مالکیت کمی بعد از دست رفت و دانش آموز فرهاد مجیدی بازی را دوباره در دست گرفت و به سمت دروازه حریف حمله کرد. در دقیقه 39 بازی و در یکی از این حملات محمد نادری یک پاس بلند به دروازه پیکان داد و محمد دانشگر که در جلو و نزدیک تیر دوم دروازه پیکان قرار داشت ، این پاس گل دوم استقلال را با یک پاس بدست آورد. بازو تا نیمه وقت. ابتدا با همان نتیجه کار را تمام کنید.

استقلال - دیدار تیم فوتبال پیکان

اوایل نیمه دوم پیکانی برای گلزنی سخت کار کرد و این اتفاق در دقیقه 58 رخ داد و در محوطه جریمه ابراهیم صالحی با یک ضربه زیبا و قدرتمند دروازه استقلال را تکان داد تا اختلاف یک گل ایجاد کند. پیکان سپس فشار خود را برای تساوی افزایش داد اما مدافع استقلال اجازه این کار را به آنها نداد. در دقیقه 79 استقلال توانست گل سوم را به ثمر برساند. در این نیمه مهدی قائدی به محوطه شش قدم پیکان نفوذ کرد و توپ را برای ارسلان مطهری فرستاد که ضربه بازیکن را از دفاع پیکان دفع کرد.

در دقیقه 83 بابک مرادی توانست دروازه پیکان را باز کند اما ضربه سر او به تیر دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. همان توپ به برتری رسید که ضربه آن توسط علیرضا رضایی ، دروازه بان حریف ، آزاد شد. بعد از دو حمله خطرناک تیم فوتبال استقلال ، نوبت به امیر روستایی در خط حمله پیکان رسید که به محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد و موقعیت گلزنی ایجاد کرد اما ضربه او پس از برخورد به پای مظاهری به زمین برگشت. ظاهر می شود. در عرض 6 دقیقه از وقت اضافی ، پیکان مستقیماً وارد بازی شد تا نتیجه را به تساوی بکشاند ، اما در پایان این استقلال بود که پیروز شد تا اینکه فرهاد مجیدی پس از حضور در نیمکت تیم ، پس از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس توانست دومین برد خود را بدست آورد.

داور: حمید حاجی ملک

داور: علی میرزابیگی – عباس پورحیدری

ترکیب پیکان: علیرضا رضایی ، نادر محمدی ، ابراهیم صالحی (82- فرزاد حاتمی) ، حسین پورامینی ، آرمان قاسمی ، امیر روستایی ، محمد ستاری (62- امیرحسین رنگرز جدی) ، سامان فلاح ، مجید عیدی ، رضا جبیره (73- محمدامین درویشی) و اسماعیل بابایی (73- آرش قادری)

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب استقلال: محمد رشید مظاهری ، محمد دانشگر ، سیاوش یزدانی ، محمد نادری ، وریا غفوری ، احمد موسوی (52- ارسلان مطهری) ، مسعود ریگی ، آرش رضاوند (63- مهدی مهدی پور) ، فرشید اسماعیلی ، شیخ دیابات (63- بابک مرادی) و مهدی قائدی (86- عارف غلامی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

دکمه بازگشت به بالا