اقتصادیفعالان کسب و کار

فروش پشم سنگ با بالاترین کیفیت

فروش پشم سنگ در تهران

عالی ترین و ارزان ترین قیمت خرید و فروش پشم سنگ تهران را از ما بخواهید و قیمت فروش پشم سنگ تهران ما بسیار ارازن قیمت و مناسب می باشد.

هر نوع پسم شنم سنگ که بخواهید می توانید با ارزان ترین قیمت و همراه با تخفیفات ویژه از ما خرید نماید و ارسال به سرعت از انبار ما به سراسر نقاط کشور انجام می شود.

انواع عایق پشم سنگ همراه با ارسال فوری به سراسر نقاط کشور را با ما تجربه کنید و بهترین و با کیفیت ترین قیمت موجود در بازارهای داخلی را از ما بخواهید.

هر نوع عایق پشم سنگ که بخواهید می توانید از ما خرید کنید و هیچ گونه محدودیتی در زمینه خرید و ارسال از جانب ما وجود نداشته و ندارد.

قیمت پشم سنگ 3 سانتی |قیمت پشم سنگ پتویی

عایق پشم سنگ

عایق پشم سنگ

،پشم سنگ پتویی ،پشم سنگ لحافی ،پشم سنگ فویل دار ، پشم سنگ تخته ای در سراسر ایران و آسیا از جمله :

خرید و فروش عایق پشم سنگ در تهران با بهترین کیفیت و قیمت مناسب و ارزان ،خرید و فروش و لیست قیمت ها ی منحصر به فرد در نمایندگی فروش بسیار خوب ،تولید و فروش در نمایندگی پشم سنگ و انواع پشم سنگ می باشد .

این گروه عایق کاری در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان با هر مقدار سفارش که باشد.

پشم سنگ سپاهان ، قیمت پشم سنگ سپاهان ، فروش پشم سنگ سپاهان ، لیست قیمت پشم سنگ سپاهان ، خرید پشم سنگ سپاهان

پشم سنگ تخته ای عایق تخته ای

همچنین پایدار انرژی پارس جر یکی از بهترین ها آسیا و خرید و فروش و تولید در انواع پشم سنگ آسیا و در خاورمیانه است که تولیدات خود را در آسیا و عایق های پشم سنگ آسیا عرضه می نماید.

در کمتر از یک روز کاری سفارش اینترنتی و خرید اینترنتی پشم سنگ و یا حضوری را به شما تحویل میدهد و تمام پشم سنگ در هر نوع که باشد با یک سال گارانتی به عزیزان تحویل داده میشود.

با خرید از پایدار انرژی پارس آغاز گر یک تجربه منحصر به فرد است .

فروش پشم سنگ در تهران

شما می توانید از همه محصولات پشم سنگ را از نظر کیفیت با خیالی آسوده تهیه کنید.

چرا که دارای تأییدیه مرکز تحقیقات مسکن و شهر سازی می باشد و دارای گواهینامه های ایزو و استاندارد ایران می باشند.

((( فروش پشم سنگ در تهران )))

قیمت پشم سنگ در تهران

بهتر است بدانیم پشم سنگ های سرباره از ضایعات پشم سنگ تولید می شود و قیمت آنها در حدود 33 درصد ارزانتر در بازار یافت می شود.

پشم سنگ های تولیدی در ضخامت 25 میلیمتر و چگالی 30 الی 150 میلیمتر موجود می باشند.

لازم به ذکر است نباید پشم سنگ های غیر استاندارد را خریداری کنید

چراکه هم ضخامت کمتری دارند و هم چگالی غیر استاندارد اصلا عایق خوبی نخواهد بود.

استاندارد سایز عایق حرارتی پشم سنگ پانلی 60*120 سانتیمتر می باشد.

برای سفارش های بالا با نیاز مشتری تغییر سایز در حد امکان انجام می شود.

قیمت ها درب کارخانه می باشد و به محل پروژه با وسیله مناسب و بسته بندی شده ارسال می شود.

اجرای پروژه های عایق کاری توسط کادری مجرب انجام می شود که بالاترین بازدهی را داشته باشد.

قیمت پشم سنگ سپاهان

فروش پشم سنگ در تهران با کمترین قیمت و هم چنین ارزانترین پشم سنگ در تهران

و قیمت پشم سنگ در تهران و قیمت پشم سنگ سپاهان و قیمت پشم سنگ اصفهان

و فروش پشم سنگ اصفهان در تهران و فروش پشم از پشم سنگ یا Rockwool به عنوان عایق استفاده می‌شود. پشم سنگ از الیاف معدنی تشکیل شده و برای صوت، حرارت و رطوبت، مانع بسیار خوبی است. مخصوصا در برابر حرارت می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد، چرا که دمای 30 تا 750 درجه سانتی گراد برای پشم سنگ قابل تحمل است. اما دلیل این نام‌گذاری چیست؟ علت آن استفاده از سنگ بازالت است که در واقع باقی‌مانده سنگ‌های آتشفشانی است. قیمت عایق پشم سنگ بسیار مقرون به صرفه است و افراد می‌توانند محیط زندگی خود را با آن عایق بندی نمایند.

معمولا برای عایق کاری ساختمان‌ها، افراد به خرید پشم سنگ روی می‌آورند. البته این ماده معدنی تنها در صنعت ساخت و ساز به کار نمی‌رود، در راکتورهای هسته‌ای، توربین‌های گازی، در فیلتر و هرآنچه که انرژی گرمایی تولید نماید، استفاده از پشم سنگ در آن دیده می‌شود. اگر در رابطه با قیمت پشم سنگ اطلاعات کافی ندارید، با یک تماس تلفنی، استعلام قیمت فروش پشم سنگ از مرکزآهن، امکان‌پذیر است.

خرید انواع پشم سنگ از مرکزآهن

قیمت انواع پشم سنگ

اغلب خرید پشم سنگ را به هر نوع عایق دیگر ترجیح می‌دهند؛ زیرا مقاومت حرارتی و صوتی بالایی، نسبت به انواع عایق‌ها (مثلا عایق پشم شیشه) دارد. به شما توصیه می‌کنیم هنگام خرید قیمت پشم سنگ را با قیمت پشم شیشه مقایسه نکنید و از محصول با کیفیت استفاده نمایید. هنگامیکه عایق پشم سنگ تولید می‌شود، عوامل متعددی تعیین کننده قیمت آن هستند. یکی از مهمترین آن‌ها نوع روکشی است که برای آن‌ها استفاده می‌شود، روکش‌هایی از جنس کاغذ کرافت، پارچه نسوز، توری مرغی، تیشو سیاه، فویل آلوم گلس می‌توانند در افزایش یا کاهش قیمت این محصول اثر گذار باشند.

قیمت پشم سنگ تخته ای

از پشم سنگ تخته‌ ای اغلب برای دیوار مشترک بین آپارتمان‌ها به عنوان یک عایق صوتی جهت جلوگیری از عبور صدا استفاده می‌شود. از دیگر موارد استفاده این پشم سنگ برای کتابخانه‌ها، سالن کنفرانس، مساجد، سالن‌های وررزشی و غیره است. قیمت پشم سنگ تخته ای دانسیته 80 با ضخامت‌های 100، 30، 40 و 50 در سایت مرکز آهن بروزرسانی می‌شود. برای درخواست مشاوره یا خرید پشم سنگ تخته ای کافی است با شماره‌های درج شده در سایت تماس بگیرید.

تصویر پشم سنگ تخته‌ای

تصویر کاربرد پشم سنگ لوله‌ای

عایق پشم سنگ

عایق پشم سنگ ویژگی‌های دارد که اگر با آن‌ها آشنا شوید، برای ساخت و ساز، استفاده از این محصول را به هر نوع عایق دیگر، ترجیح خواهید داد:

کیفیت بالا

بهترین عایقی که می‌تواند در برابر آتش از خود مقاوت بالا نشان دهد، عایق پشم سنگ است. اصطلاحا برای آب گریزی بسیار مناسب است و با وجود آن اطمینان حاصل نمایید که سازه شما به هیچ عنوان از رطوبت آسیب نخواهد دید.

سازگار با محیط زیست

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، ماده اولیه پشم سنگ از طبیعت گرفته می‌شود و هیچ ماده خطرناکی یا آسیب‌زایی در آن وجود ندارد. در حالیکه استفاده از عایق‌های سنتی نه تنها برای محیط زیست، بلکه برای افراد مضر بوده و به عنوان عایق، ضعیف‌تر از پشم سنگ عمل می‌کنند. جالب است بدانید در پشم سنگ، قارچ و میکروب، قابل تکثیر نیستند! که این خود از ویژگی‌های مطرح در بین انواع عایق است.

نصب آسان

انعطاف پذیری پشم سنگ زیاد است به همین دلیل، نصب آن در هر نقطه از ساختمان به راحتی امکان‌پذیر می‌باشد. پشم سنگ به راحتی قابل سفارشی سازی است نیاز همه بخش‌های ساختمان را برطرف می‌سازد. معمولا این نوع عایق، کمترین میزان دورریز را دارد.

مقرون به صرفه

پشم سنگ قیمت بالایی ندارد اما کارایی آن بسیار است. ماندگاری این ماده بالاست و اگر از این عایق استفاده نمایید، تا سال‌ها نیاز به تعمیرات یا تعویض نخواهد داشت. برای این کار تنها با پرداخت مبلغی اندک می‌توانید این محصول را خریداری نموده و ضمن بهینه سازی مصرف انرژی و کاهش هزینه‌ها، در عدم هدر رفتن منابع طبیعی و ورود هرگونه صدای ناهنجار به منزل و دفتر کار خود کمک کنید.

سنگ مرغوب را از شرکت پایدار انرژی پارس بخواهید.

 

دکمه بازگشت به بالا