فشار روانی باعث شد دهدار از کسب سهمیه المپیک جا بماند

سجاد انوشیروانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری اخبار ورزشی، در خصوص آخرین وضعیت فدراسیون وزنه برداری گفت: خدا را شکر همه چیز در فدراسیون خوب است و درحال انجام دادن کارها هستیم. تمرکز فدراسیون روی المپیک است و تلاش می‌کنیم در بهترین حالت به این رویداد مهم برسیم.

رییس فدراسیون وزنه برداری ادامه داد: ما از سه سهمیه، دو سهمیه را به صورت قطعی کسب کردیم. متاسفانه دهدار نتوانست سهمیه المپیک را قطعی کند. دهدار تلاش خود را کرد و از آمادگی بسیار خوبی برخوردار بود اما متاسفانه فشار روانی که روی او بود، باعث شد از کسب سهمیه جا بماند و نتوانست به این فشار غلبه کند. وزنه‌ای که زده بود و تمام شده بود را به هیچ انداخت و سهمیه‌ای که در دستانش بود را از دست داد. فکر می‌کنم خدا برای دهدار نخواست و قسمت او نبود.

وی تصریح کرد: هدف اصلی ما از ابتدا دو سهمیه در ۸۹ کیلوگرم و فوق سنگین بود. انشاءالله قوی وارد المپیک می‌شویم. مسابقات به پایان رسیده و تمام فکر و ذکر ما از این پس المپیک است.

انوشیروانی درمورد قرارداد کادرفنی تیم ملی وزنه برداری گفت: کادرفنی فعلا در تیم ملی حضور خواهند داشت. قرارداد خاصی با دوستان بسته نشده و این همکاری دوستانه‌ است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل