ورزشی

فقط دنبال گرفتن جام قهرمانی هستند و چیزی برایشان مهم نیست

اخبار ورزشی / آذربایجان شرقی تراکتور گفت: “فقط یک تیم توافق کرده است که بازی کند.” اما برای ما سلامتی شخصی و خانوادگی از هر چیز دیگری مهمتر است.

“میلاد شیخ فخرالدینی” در گفت و گو با اخبار ورزشی ، با اشاره به اینکه شش عضو تیم تراکتورسازی تاج را بستند ، اظهار کرد: این موضوع نگرانی همه بازیکنان را برانگیخته است. خانواده من مدت هاست که تمیز نگه می دارند و آنها بیرون نیامده اند. من چه امیدی دارم؟ می ترسم تاج را بگیرم و به خانواده ام تحویل دهم.

وی گفت: تراکتورسازی یکی از بهترین تیم های نیمه دوم فصل بود و شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی را داشت. هنوز 27 امتیاز دست نخورده باقی مانده است و نمی توان گفت کدام تیم برنده خواهد شد.

شیخ فخرالدینی ادامه داد: “برخی افراد فوتبال را با مشاغل دیگر مقایسه می کنند. این افراد به دنبال خوشبختی هستند و در یک سری کلمات ما را در مقابل مردم قرار می دهند. این سخنان بد نیست.” اساس این گفته نادرست است و آنها اشتباه می گویند. وضعیت ما بسیار متفاوت است؛ به طوری که کل جامعه بتواند هنگام کار ماسک و دستکش بپوشد ، اما آیا ما می توانیم در میدان توپ نیز ماسک بپوشیم یا به بازیکن حریف نزدیک نشویم؟ وقتی عکس ها کاشته می شوند ، باید با حریف “من تو هستم” باشیم.

وی اضافه کرد: “به جای اینكه افراد دیگری مثل آقای زنوزی را ترك كنند كه در این فوتبال شركت كنند ، آن را تحت فشار قرار می دهند. آقای زنوزی بدون امید پول در این فوتبال خرج می كند. “” بنابراین افرادی مانند زنوزی به دلیل عشق و علاقه خود فقط برای این فوتبال هزینه می کنند.

وی گفت: “بعضی ها می گویند” صاحبان تراكتور با بازی مخالف هستند ، بنابراین نیازی به پول ندارند “، اما این طور نیست.” برای کسی که بیش از 120 سال بیش از 120 میلیارد دلار خرج کرده و هیچ درآمدی از فوتبال ندارد ، هر چقدر هم خرج کند.

وی در ادامه می گوید: “کورونا به زودی به پایان نمی رسد.” اما با گذشت زمان بیشتر ، تیم می تواند پروتکل های بهداشتی اعلام شده توسط فیفا را دنبال کند. زمان کافی برای ساخت زیرساخت ها وجود ندارد.

وی با اظهارنظر درباره برنامه های خود برای ادامه رقابت ، اظهار داشت: اکنون باید بدنه ای بسازیم و وارد رقابت شویم ، سپس 10 روز استراحت کنیم و با بدن سازی وارد لیگ بیستم شویم که این یک سم برای فوتبالیست ها است. مطمئن باشید که با این برنامه بازیکنان آسیب خواهند دید.

شیخ فخرالدینی با بیان اینکه این لیگ فصل آینده خود را مطابق با تمام پروتکل ها برگزار می کند ، اظهار داشت: برخی افراد نماینده منافع ملی هستند؛ کسانی که این جمله را بیان می کنند ، سعی نمی کنند دریابند که چه کسی خون رنگ است و چه کسی به فوتبال ملی اهمیتی نمی دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا