ورزشی

فلاحت‌زاده: کادر جدید استقلال مثل هندوانه دربسته می‌ماند/ مددی از مجیدی حمایت کند

فلاحت زاده: کادر جدید استقلال مانند هندوانه بسته می شود / مددی برای حمایت از مجیدی

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید فرهاد مجیدی توانایی تغییر اوضاع در جمع آبی ها را دارد.

فرشاد فلاحت زاده ، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت وگو با اخبار ورزشی ، در مورد انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم آبی پایتخت اظهار داشت: فرهاد بازیکن محبوب طرفداران استقلال است. اگر نتیجه ای نگیرد مشکلی نخواهد داشت و هواداران صبورتر خواهند بود. او باید از پیشکسوتان و متخصصان استفاده کند. گفته می شود فراز کمالوند قرار بود به عنوان مدیر فنی در استقلال حضور داشته باشد. فراز مربی بزرگی است اما اگر از خانواده استقلال استفاده شود اوضاع بهتر می شود. آقای مددی همچنین باید حمایت خود را از مجیدی برای بهبود اوضاع اعلام کند.
وی ادامه داد: مجیدی باید بایستد و با همه مشکلات روبرو شود و در صورت دشوارتر شدن شرایط باید بر صبر و شکیبایی خود افزود. با گذشت دوره های بیشتری در این دوره ، می توانست شرایط بهتری را برای استقلال به وجود آورد. باید گفت که وضعیت مخاطب خوب نیست. آنها دیگر نمی توانند شکست بخورند و می خواهند حداقل یک بازی زیبا از آبی ها ببینند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که اولین کاری که مجیدی باید در تیم استقلال انجام دهد چیست؟ وی گفت: من فکر می کنم مجیدی باید خونسردی تیم را بازیابی کند. او باید موجی از دوستی بین تیم ها راه بیندازد و به کسانی که تازه از باشگاهی که به آن افتخار می کنند مستقل شده یادآوری کند. من شنیدم که رشید مظاهری با سعید عزیزان نزاع کرده و این مسائل نباید پیش می آمد. آقای عزیزان انسان بزرگی است و باید به احترام او توجه شود و به طور کلی باید در قلب تیم احترام گذاشت.
فلاحت زاده درباره مشکلات فنی تیم استقلال افزود: مجیدی باید کار تاکتیکی تیم را بهتر کند. استقلال خیلی سخت بازی کرد و مجیدی مجبور بود تیم را در سمت حمله هماهنگ کند تا وضعیت تیم را برای گلزنی بهتر کند. استقلال چطور گلزنی را فراموش کرده و حالا باید شرایط او بهتر شود.
وی درباره شیطنت برخی هواداران استقلال در دنیای مجازی گفت: آنها شبکه ای از تماشاگران هستند و کسی را در دنیای مجازی کتک می زنند. نظر من این است که وقتی قرار است به عنوان مثال Tuan Madadi از Tuan Fekri حمایت کند ، نباید به گفته های او پایبند باشد. آقای مددی باید صادق باشد. فشار هواداران باعث این تغییر شد و مدیر عامل می خواست آنچه طرفداران گفتند را انجام دهد. حالا وقتی مجیدی در قدرت است باید از او حمایت کرد. اگر مجیدی تحت فشار باشد ، دوباره همان اتفاق رخ می دهد. هواداران باید در واقع اهداف خود را منطقی بیان کنند و نمی توانند نسبت به برخی مسائل واکنش کورکورانه نشان دهند. هواداران واقعی باید با تیم غمگین شوند. از آنجا که مجیدی سرمربی تیم در استقلال است ، فکر می کنم این بار شرایط تغییر کند. تیم وضعیت بدی ندارد اما عملکرد بهتری نسبت به پرسپولیس نداشته است و این کار را دشوار می کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان گفت: امیدوارم کادر فنی خوبی در تیم تشکیل شود. گفته می شود پیروز قربانی نیز به این گروه اضافه خواهد شد. برنده بازیکن خوبی است و فکر می کنم اگر در ترکیب باشد می تواند شرایط را بهتر کند. البته این جعبه مانند هندوانه بسته می ماند و باید دید آیا این خطر موفق خواهد شد یا خیر. هرکسی این تیم را به دست بگیرد باید قول دهد و به قول خود پایبند باشد و مسئولیت خود را در قبال هواداران بپذیرد.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا