ورزشی

فوتبالیست‌هایی با گذشته‌ای دردناک و سخت

طبق گزارش ها شفاففوتبال ورزشی شگفت انگیز و در عین حال عجیب است. دلیل زیبایی فوتبال این است که هیچ تبعیضی در آن وجود ندارد. هر شخصی که توانایی مالی دارد می تواند استعداد خود را در آن نشان دهد و با شرکت در آن به دنبال آرزوهای خود باشد.

در تاریخ ستارگانی وجود دارند که هرکدام در کودکی با مشکلات عجیبی و دشواری روبرو هستند اما سرنوشت آرزوهای آنها را برآورده می کند.

1. لیونل مسی

او از کودکی استعداد عجیبی در فوتبال داشت و با هم تیمی های فوتبالش فرق داشت ، اما لیونل کوچک مشکل داشت ، قد کوتاه بود. دلیل آن کمبود شدید هورمون رشد در بدن مسی است.

اما مسی خوش شانس بود و باشگاه بزرگی در اروپا (بارسلونا) می خواست او را به خدمت بگیرد. پدر لیونل مسی نیز از این موضوع استفاده کرد و شرط بستن قرارداد با این باشگاه را تأمین بودجه کامل برای درمان پسرش توسط باشگاه اسپانیایی عنوان کرد.

2. فرشته در مریم

از کار در معدن گرفته تا گرانترین بازیکن جهان ، مهمترین قسمت داستان او دستیابی به آرزوهایش است.

دی ماریا از 4 سالگی در خیابان های آرژانتین فوتبال بازی می کند و در بزرگسالی برای تأمین معاش خود مجبور به کار در معدن ذغال سنگ بود.

البته شرایط او اینگونه نبود و در سال 2014 توانست گرانترین بازیکن فوتبال جهان شود.

3. جبرئیل عیسی

این بازیکن 23 ساله برزیلی خیابان های برزیل را در جریان جام جهانی فوتبال 2014 برزیل ترسیم کرد.

او هرگز فکر نمی کرد چهار سال بعد بتواند به عنوان فوتبالیست در جام جهانی بازی کند. عیسی می توانست رویاهای خود را نقاشی کند.

4. نیمار

او مانند بسیاری دیگر از ستاره های برزیل کودکی بسیار سختی را پشت سر گذاشت. پدرش که در فوتبال ناموفق بود برای تأمین معاش خود مجبور شد در سه شغل مختلف کار کند.

نیمار و خانواده اش در یک اتاق زندگی می کنند و شرایط برای آنها بسیار دشوار است ، اما اکنون نیمار یکی از گران قیمت ترین بازیکنان تاریخ جهان است و خاطرات تلخ و فقر گذشته خود را فراموش کرده است.

5. لوئیز سوارز

لوئیز سوارز در خانواده ای فقیر به دنیا آمد. خانواده ای که توانایی خرید کفش برای او را ندارند. پدر سوارز مهاجر باربر بود.

البته این جوان اروگوئه ای تسلیم نمی شود و آرزوهایش را دنبال نمی کند و قادر است با فوتبال به همه چیز برسد. او اکنون یکی از بزرگترین فوتبالیستهای جهان و احتمالاً بزرگترین بازیکن تاریخ اروگوئه است.

6. لوکا مودریچ

از کودکی در شهری جنگ زده زندگی می کرد. سفر مودریچ برای تبدیل شدن به یک هافبک موفق واقعاً دشوار و دردناک است.

در کرواسی جنگی درگرفت و بسیاری از افراد مانند پدربزرگ لوکا در آن جنگ کشته شدند ، اما مودریچ اکنون با غلبه بر همه مشکلات به یکی از بهترین هافبک ها در جهان تبدیل شده است.

7. ویکتور موسی

ستاره نیجریه ای در حالی که فقط 11 سال داشت والدین خود را از دست داد. این کار برای کودکی در آن سن بسیار دشوار بود ، اما یکی دیگر از اعضای خانواده او را برای ادامه تحصیل به لندن فرستاد. نیجریه ای ها سعی می کنند ، می جنگند و بازیکنانی می شوند که در بزرگترین تیم اروپا بازی می کنند.

8. کارلوس باکا

نژادها به همه ثابت می کنند که برای رسیدن به آرزوهایشان هرگز دیر نیست. وی در سن 20 سالگی دستیار راننده اتوبوس بود و همچنین در کلمبیا به عنوان ماهیگیر کار می کرد.

او رویای خود را رها نکرد و بازیکن بزرگی شد.

دکمه بازگشت به بالا