ورزشی

فولادی‌ها با شکست نماینده ازبکستان به دومین برد خود دست یافتند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

سومین روز از مرحله گروهی بیست و یکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا امروز (یکشنبه) با چهار دیدار در ناخون راتچاسیما تایلند پیگیری می شود.

تیم فولاد سیرجان که در گروه B این رقابتها با نمایندگان قطر ، تایلند ، فیلیپین و ازبکستان در دومین دیدار امروز و دومین مسابقه در این رقابتها ، در مقابل AGMK ازبکستان قرار دارد.

شاگرد سعید رضایی ، سرمربی تیم فولاد سیرجان در ست سوم مسابقه با نتیجه 26:24 شکست خورد اما در ست های اول ، دوم و چهارم با نتیجه 26:24 ، 25:14 و 25 حریف خود را شکست داد: به ترتیب 10 ، و در دومین پیروزی متوالی به دست آمد.

رقابت بین دو تیم در ست های اول و سوم بسیار نزدیک بود و حتی در ست اول 16 بر صفر حریف ازبکستان را پیش انداخت. در ست های دوم و چهارم ، فولاد سیرجان اقتدار خود را در زمین نشان داد و در مجموع 3-1 برنده این مسابقه شد تا از دو برد 6 امتیاز کسب کند.

سیرجان مسابقه را با آرمین تشکری ، علیرضا بهبودی ، رامین خانی ، مهدی جلوه ، الکساندر بلاگوویچ و محمد صادقی در مناطق یک تا شش و مصطفی حیدری به عنوان لیبرو آغاز کرد.

داوران کویت و تایلند بازی بین فولاد سیرجان و نماینده ازبکستان را قضاوت کردند.

جلسه تجزیه و تحلیل نماینده ازبکستان ساعت 10 صبح به وقت محلی با حضور همه اعضای تیم فولاد سیرجان برگزار شد. در این جلسه ، عملکرد تاکتیکی ، فنی و بازیکنان تیم AGMK توسط سعید رضایی ، بررسی شد. سرمربی تیم فولاد سیرجان

در اولین مسابقه این رقابت ها ، تیم فولاد سیرجان با نتیجه 3 بر صفر ریبیسکو نماینده فیلیپین را شکست داد.

نود و نهمین قهرمان لیگ برتر ایران فردا (دوشنبه) در حساس ترین دیدار مرحله گروهی خود به مصاف العربی قطر می رود که در این رقابتها با هدایت خوان سیچلو برگزار می شود.

دکمه بازگشت به بالا