ورزشی

فولاد روی گنج خوابیده است/ شاهراه ترانسفر باید از خوزستان رد شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، علیرضا منصوریان شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی خانگی تیمش با تیم فوتبال نساجی قائم‌شهر اظهار کرد: کاملاً نساجی را می‌شناسیم. ۱۰ بازی آنها را آنالیز کردیم. در سال جدید سبک آنالیز خود را عوض کردیم. کل اعضای کادر فنی تک تک می‌نشینند و بازی‌ها را آنالیز می‌کنند.

وی اضافه کرد: از معدود تیم‌هایی هستیم که کاملاً تقسیم شده کار می‌کنیم. اگر کادر فنی در تیم ماست، کاملاً ابزاری استفاده می‌کنیم و همه ورود می‌کنیم.

منصوریان ادامه داد: بازی سختی خواهد بود، هم نساجی هفته سختی پشت سر گذاشته و هم ما و امیدواریم بهترین نتایج را بگیریم و بهترین کیفیت را نشان دهیم؛ البته با توجه به اینکه ۶ بازی دیگر داریم، امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی داشته باشیم و حریفان امتیازات کافی را از دست بدهند تا به آنها برسیم.

وی در پاسخ به سوالی پیرامون مصدومان تیم گفت: ما سوگیتا را در بازی قبل بازی دادیم در شرایطی که نظر داشتم باویه را بازی دهم و نمی‌دانم قبلاً چقدر بازی کرده ولی ضربه به توپش نمایی از مبعلی را دارد و فوق العاده در کاشته می‌تواند به ما کمک کند.؛ با احترامی که برای بازیکنان خارجی قائلم ولی وقتی به داخل کشور می‌آیند باید به بچه‌های ما تجربه‌ای که دارند را اضافه کنند که در سوگیتا و الکس اینها را ندیدم.

وی گفت: احتمال اینکه سوگیتا در این لیست باشد، بسیار پایین است چون من می‌خواهم با تمام توانم بازی کنم و وقتی می‌بینم جوان من مثل باویه، زورمند، نجاریان و همه با تمام وجود کار می‌کنند، خودم زاییده این اتفاقم وقتی جوان خوبی بودم به من نگاه کردند و شدم علیرضا منصوریان.

منصوریان بیان کرد: جوانان خوبی داریم که آکادمی تولید کرده و امید است بتوانیم این ۶ بازی را طوری ببریم جلو که برنامه‌های سه ساله، پنج ساله و ۱۰ ساله که برای باشگاه دادم را بی نیاز کنیم. ما روی گنج خوابیدیم بعد از جای دیگر بازیکن می‌آوریم. به شرطی باید بیاوریم که تک ستاره باشند.

وی گفت: دیروز هم جلسه بسیار مهم سه ساعته با مهدی پور و بختیاری زاده داشتیم و دیگر کسانی که در لیگ برتر بازی کردند و امروز سرمربی هستند. ما در این جلسه به نکات مشترک بسیار خوبی رسیدیم چون من چهار سال در تیم ملی المپیک بودم و در استقلال آکادمی بسیار خوبی راه انداختم.

منصوریان اضافه کرد: نتایج برای من مهم نیست بلکه خروجی مهم است و حداقل باید ۱۰ حزباوی در انتهای فصل داشته باشم. در برنامه‌ای هم که دادم، گفتم سه ساله می‌توانیم جدا شویم از لیگ ایران و در سطح آسیا با آکادمی خود حرف برای گفتن داشته باشیم.

وی ادامه داد: دویستمین آکادمی در جهان هستیم ولی در سه سال آینده می‌توانیم صدمین باشیم و سال پنجم باید شاهراه ترانسفر مارکت از خوزستان رد شود. برنامه‌های غذایی و لجستیک داریم. اولین مسئله بحث غذایی است که به توافق رسیدیم. دومین مسئله بحث لجستیک است چون بچه‌های فوتبال معمولاً فقیر هستند و از جاهای ضعیف می‌آیند. به نزدیک‌ترین میدانی که می‌رسند، وسیله نقلیه باشد، شام و ناهار را بخورند و راهی استراحت شوند.

منصوریان گفت: یکی از موارد بحث احداث دانشگاه علمی کاربردی برای بچه‌های جوان ما است چون قانون در مجلس اجازه می‌دهد تا ۲۸ سال از بچه‌ها استفاده کنیم، یک دانشگاه علمی کاربردی برای بچه‌های خودمان بزنیم تا آنها را حفظ کنیم و موضوع بعدی بودجه آکادمی است که باید در بدترین حالت، یک دهم بودجه باشگاه باشد.

وی تاکید کرد: البسه‌ای که تن من است و آرم فولاد را دارد، باید تن بازیکن نونهال من هم باشد. غذایی که در هتل فردوس باشگاه می‌خورم، بازیکن آکادمی هم بخورد. وقتی با کادر خود به استادیوم نگاه می‌کنیم، حیف است که این عظمت بدون استعداد بماند. بهترین جلسه‌ای که در پانزده سال مربیگری خود داشتم، جلسه دیروز با اکیپ آکادمی بود تا چیزهایی که در ذهن من بود، عملیاتی شود. در نفت با کمترین امکانات صدتا استعداد را پرورش دادیم ولی اینجا به امید خدا باید حداقل سالی ۱۵ تا ۲۰ استعداد معرفی کنیم.

دکمه بازگشت به بالا