ورزشی

فکری: وریا غفوری به ما گفت سرما خورده است/ باید سوء‌تفاهم‌ها برطرف شود

سرمربی استقلال می گوید باید سو mis تفاهم حل شود تا همه چیز به جلو پیش برود.

به گزارش اخبار ورزشی ، محمود فکری ، سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با احمد مددی ، مدیرعامل این باشگاه در ساختمان باشگاه گفت: این کار درست انجام شد و در مورد پرداخت بازیکنان و مطالبات او صحبت شد. جلسه خوبی داشتیم آقای مددی قول داد که تمرین کند و به ارتباط نزدیکتر باشد. همه ما یکی هستیم و مکمل یکدیگر هستیم و از طرف دیگر ، نتایجی که تولید می کنیم همه ما را موفق می کند. برای حرکت به جلو باید مشکلات و سو mis تفاهم ها حل شود.

فکری درباره وحدت و همدلی در باشگاه استقلال گفت: حاشیه های ایجاد شده بیشتر با تفکر دوستان ایجاد می شود و چنین چیزی وجود ندارد. شما و دوستانتان شغل خود را به خوبی می دانید. ما نیز به این شایعات توجه نکردیم. درخواست من از هواداران استقلال این است که آنها به این دروغ توجه نکنند. آنها کسانی هستند که استقلال خوبی نمی خواهند. من می گویم که داستان تاریخ ملت ها است. هر کاری که می کنیم ، داستان دیگری ساخته می شود. مدیریت منابع را جستجو می کند و مشکلات مالی را حل می کند و سو mis تفاهم ها را برطرف می کند. در مورد قرارداد با مدیریت قبلی اختلاف بود.

وی ادامه داد: در حال حاضر ، پرداخت ها باید بررسی شود و امسال و سال گذشته باید تکلیف مشخص شود. پرداخت ها باید به 50 درصد برسد اما باشگاه استقلال همیشه پرداخت ها را به تأخیر می اندازد. ما این را می دانیم و همه باید با هم کار کنند. همه تلاش ها انجام می شود

وی درباره تصمیم سالن گفت: بهتر است من را درگیر مسئله سالن نکنم ، اما ما سابقه مالکیت بازی را داریم. از نظر پاس و نظم تیمی در شرایط خوبی هستیم. مطمئن باشید دوست شما به دنبال داستان دیگری است. اکنون هواداران استقلال در حال انتقال به فضای دیگری هستند ، اما کادر فنی و کارکنان مدیریت باید تمرکز کنند. آنچه کادر فنی می خواهد هنوز اتفاق نیفتاده است. ما روز به روز بهتر می شویم و من از این چیزها راضی نیستم. این مشکل زمان می برد و ما نتایج را می خواهیم. امیدوارم هواداران توجه کنند و با هواداران بازی نکنند. متأسفانه ما در تمام این مدت اسباب بازی آنها بوده ایم. امیدوارم با حمایت و تلاش بیشتر بتوانیم به عملکرد موفقی دست پیدا کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که لیستی برای انتقال به باشگاه داده است؟ گفت: لیست را دادم. بازیکن اضافی نداریم. وقتی نوبت به بازی های آسیایی می رسد ، ما به همه بازیکنان خود نیاز داریم ، اما جای خالی داریم و اگر بتوانیم بازیکنان مورد نظر خود را در رده های مختلف بدست آوریم ، می توانیم بازیکنان مورد نظر خود را جذب کنیم. اگر جای خالی را پر کنیم ، می توان به آینده امیدوار بود ، اما برای فصل آینده باید متفاوت فکر کنیم.

وی درباره وضعیت شیخ دیابت گفت: دیابت تصویری از جراحت خود را دارد و پزشکان توضیح می دهند. همه چیز در عکس مشخص است. دیابت نیز امروز (شنبه) در تمرین استقلال حضور داشت ، اما ما به او گفتیم که فیزیوتراپی کند. امیدوارم این بازیکن به زودی فرم خوبی پیدا کند.

سرمربی استقلال درباره غیبت وریا غفوری در تمرین امروز استقلال گفت: وریا با دکتر استقلال تماس گرفت و گفت تب دارد. ما هم این را قبول داریم. بعد از مسابقه این اتفاق افتاد و به نظر من رسید ، اما من انتظار بیشتری از وریا داشتم و او تیم را جمع کرده بود و در این مورد انتظار داشتم که صبورتر باشد. بازیکنان ما تحت فشار هستند و امیدوارم با انرژی بهتری به استقلال خدمت کنیم و کار خود را ادامه دهیم.

وی در پاسخ به اظهارات خبرنگاری مبنی بر اینکه وی مشکوک صحبت کرده است ، گفت: خدا مهرداد را رحمت کند و علی انصاریان را بیامرزد. فرد آینده خود را نمی داند. اگر زندگی باقی بماند ، در خدمت استقلال هستیم. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا در خدمت استقلال باشیم. من این توانایی را در خودم می بینم و اگر مهمانی رایگان به من کمک کند ، چیزهای خوبی ایجاد خواهیم کرد.

فکری در مورد وضعیت محل تمرین استقلال اظهار داشت: این اتفاق می افتد وقتی مدیریت باشگاه بی ثبات باشد. از این به بعد ، باشگاه باید به فکر زمین تمرین خود برای فصل آینده باشد ، زیرا زمین تمرین خوبی پیدا نمی شود. زمین تهرانسر در حال حاضر برای بهسازی در حال کار است. هیچ دلیل خوبی در این فصل وجود ندارد. آنها در زمین مجتمع انقلاب از کودهای نامناسب حاوی شیشه و آجر شکسته استفاده کردند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا