فکری که «فکری» باید به حال تیمش بکند

طبق گزارش ها شفاف، تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه در هفته پنجم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

کارگران یقه آبی در پایتخت امروز دچار آشفتگی شده اند و آنها با مشکلات مختلفی روبرو هستند. یکی از این مشکلات تعداد زیاد مجروحان در جمع یقه های آبی پایتخت است. مصدومیتی که حضورش در زمین برای استقلال بسیار مهم بود و باعث شد نتایج بازی آنها با حضور تغییر کند.

اولین و شاید مهمترین بازیکنی که نتوانست استقلال را در بازی با صنعت نفت همراهی کند شیخ دیابات بود. طبق گفته پزشک استقلال ، این بازیکن حداقل سه هفته بازی نخواهد کرد. به گفته کارشناسان و پیشکسوتان باشگاه استقلال ، عدم حضور دیابت در دیدار برابر پیکان بسیار قابل توجه است و عدم حضور این بازیکن در خط حمله ممکن است دوباره برای آبی ها دردسر ساز شود.

استقلال بازیکن مهم دیگری را در خط هافبک از دست داده است. مسعود ریگی در جریان دیدار با پیکان از ناحیه کتف آسیب دید. این بازیکن روز گذشته در تمرینات استقلال حضور داشت و طبق گفته پزشکان تیم ، در این دوره تمرین هوازی را انجام خواهد داد. مصدومیت ریگی حداقل دو هفته به طول انجامید و غیبت وی می تواند جای خالی برای یک هافبک دفاعی در بازی مقابل صنعت نفت برای استقلال ایجاد کند.

همچنین فرشید اسماعیلی و سیاوش یزدانی از بازیکنان مصدوم استقلال هستند که نتوانسته اند خود را برای بازگشت به زمین آماده کنند. طبق گفته پزشک استقلال ، MRI امروز (شنبه) از این دو بازیکن گرفته می شود و سپس مشخص می شود که این بازیکنان چه زمانی می توانند تیم خود را همراهی کنند.

* چالش های دشوار فکری در مدیریت سربازان مجروح
محمود فکری این بار برای مقابله با صنعت نفت آبادان و مدیریت شکاف موجود ، مسئله منحصر به فردی را ثبت کرد. نیمکت استقلال بازیکنان جوان و جدیدی را در یک طرف دیده و از طرف دیگر حضور بازیکنان مصدوم تیم فرصت هایی را برای این بازیکنان ایجاد کرده است.

مهدی مهدی پور یکی از این بازیکنان جدید است که فرصت زیادی برای نشان دادن کیفیت و مهارت های خود نداشته است. مصدومیت های فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی می تواند به مهدی پور فرصت پیدا کند تا در ترکیب استقلال جایی پیدا کند.

فکری همچنین نشان داده که از دادن میدان به جوانان نمی ترسد و در بازی با پیکان سبحان خاقانی را به زمین فرستاد و همچنین در بازی با ماشین سازی از متین کریم زاده استفاده کرد. با توجه به مصدومیت فزاینده استقلال ، می توانیم بازیکنان جوانی را در ترکیب استقلال ببینیم که ممکن است بتوانند به اعتماد سرمربی آبی ها پاسخ دهند و خلا that موجود برای محمود فکری را پر کنند.

با این حال هنوز مشخص نیست که محمود فکری در آستانه رقابت با صنعت نفت آبادان چه برنامه ای برای تیمش دارد و آیا مدیریت او در رسیدگی به مشکلات مصدومیت تیم موثر خواهد بود یا اتفاقات دیگری برای آبی پوشان پایتخت رخ خواهد داد.

خروج از نسخه موبایل