ورزشی

فیفا اتفاقات دیدار جنجالی هلند

به گزارش شفاف و به نقل از تایمز، دیدار حساس هلند و آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی با شگفتی های زیادی همراه بود. حالا فدراسیون جهانی فیفا اعلام کرد که اتفاقات این نشست به طور کامل بررسی خواهد شد.

کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پس از پایان مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی قطر نظر خود را درباره خطاهای این دیدار اعلام خواهد کرد. بازیکنان تیم ملی فوتبال آرژانتین از سوی بازیکنان و مربیان متهم به رفتار نادرست و همچنین به اخلال در نظم و امنیت بازی می شوند.

این بازی در ورزشگاه لوسیل با نتیجه 4 بر 3 به سود آرژانتینی ها با ضربات پنالتی به پایان رسید. پس از وقت قانونی و بازی اضافه، بازی با نتیجه 2 بر 2 به پایان رسید.

این بازی هم به خاطر کارت های زرد مورد توجه قرار گرفت. امیلیانو مارتینز پس از پایان بازی با انتقاد از داور گفت: 10 دقیقه وقت تلف شده اعلام شد چون می خواست بازی مساوی شود. حقیقت این است که او بدترین داور جام جهانی است.

لیونل مسی نیز به انتقاد از داور بازی گفت: من نمی‌توانم احراد داوری صوبت کرا که دوری‌می‌شوم. متأسفانه نمی توانم نظرم را به شما بگویم. فیفا باید تجدید نظر کند. نباید چنین چیزی را برای چنین بازی قضاوت کرد. بازبین نتوانست انتظارات را برآورده کند.

دکمه بازگشت به بالا