ورزشی

فیفا و AFC سرانجام دبیرکل جدید ایران را به رسمیت شناختند



نامه توسط Veron Mousangawaumba ، رئیس بالاترین اتحاد فیفا ارسال شده است.

جناب آقای مهدی محمد نبی

دبیرکل اتحادیه فوتبال جمهوری اسلامی ایران

زوریخ: 9 آوریل 2020

دبیرکل محترم ،

فدراسیون فوتبال ایران با بازگشت به نامه 8 آوریل 2020 ، از انتصاب شما به عنوان دبیرکل IRIFF به نمایندگی از فیفا تبریک می گوید و در مسئولیت جدید خود برای شما آرزوی موفقیت می کنم.

من همچنین مشتاقانه منتظر همکاری با شما در توسعه فوتبال جمهوری اسلامی ایران هستم. در پایان ، من می خواهم به شما اطمینان دهم که دولت فیفا همچنان در رسیدن به اهداف تعیین شده و تقویت هر چه بیشتر همکاری های فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران ، پشتیبانی خواهد کرد.

با احترام

فیفا

Veron Musengo – Umba

فدراسیون عضو رئیس جمهور عالی

نامه تبریک دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیامبر و تأکید بر حمایت از فوتبال ایران

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران ، ضمن تبریک مهدی محمد نبی ، دبیر کل و تأکید بر حمایت از کنفدراسیون فدراسیون فوتبال و کمک به توسعه فوتبال در ایران.

نامه ای از داتو ویندزور جان ، دبیر کل کنفدراسیون ، می نویسد:

جناب آقای مهدی محمد نبی

دبیرکل اتحادیه فوتبال جمهوری اسلامی ایران

انتصاب دبیرکل اتحادیه فوتبال جمهوری اسلامی ایران

دبیرکل محترم ،

به این ترتیب نامه ای به تاریخ 8 آوریل از اتحادیه فوتبال J.A دریافت می کنیم ایران را برای انتصاب شما به عنوان دبیرکل IRIFF و همچنین برای حفظ مکاتبات رسمی و افشای جزئیات مقامات جدید فدراسیون اعلام می کند.

ما می خواهیم تبریک های خود را ابراز کنیم و به شما اطمینان می دهیم که در این مسئولیت جدید با انرژی و اشتیاق فراوانی در توسعه فوتبال در جمهوری اسلامی ایران کار خواهید کرد. مطمئن باشید که کنفدراسیون فوتبال آسیا به حمایت از فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران و هرگونه کمک لازم برای توسعه فوتبال ایران ادامه خواهد داد.

تشکر

تقوی شما

داده شده توسط ویندزور جان

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا

کپی: فیفا

255 41


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر اساس سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به بازنشر می نماید، به همین خاطر مسوولیت انتشارات سایت بر عهده سایت های منبع بوده و وب سایت اخبار ورزشی هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا