ورزشی

فیلیمو مدرسه با افتخار برای دختران افغانستانی رایگان است

در پی انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت ادامه تحصیل زنان و دختران افغان در دانشگاه ها از سوی حکومت طالبان، مدیر مدرسه فیلم این مکتب در صفحه توئیتر خود از رایگان بودن خدمات آموزشی مدرسه فیلمسازی برای دختران افغان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آنا، در پی انتشار اخباری مبنی بر ممنوعیت ادامه تحصیل زنان و دختران افغان در دانشگاه ها از سوی حکومت طالبان، محمد جواد شکوری مقدم، مدیر عامل مدرسه فیلیمو در صفحه توئیتر خود با اشاره به خدمات آموزشی رایگان مدرسه فیلیمو برای دختران افغان:

با افتخار فیلم، مکتب برای خدمت به دانش آموزان افغانستان که به دلیل تنگ نظری از حق تعلیم و تحصیل محروم هستند، کاملا رایگان است. ای کاش ما هم فرصت خدمت رسانی به دختران دانشجو را داشتیم و می توانستیم از تأثیر این ناآگاهی بر خواهرانمان بکاهیم.»

شكوري مجموعة: فيليمو درسمة با يفتكرة برايه افغانستاني دوكراني رايگان است.

در آخرین روز، مجتبی توانگر، رئیس کمیسیون اقتصاد دیجیتال مجلس و عضو شورای عالی فناوری و توسعه محصول در توییتی به این اقدام توسط فیلم مدرسه اشاره کرد و نوشت: دختران افغانی مجبور به ترک تحصیل شدند؛ یکی از VOD های ایرانی همزمان با ورود طالبان، دسترسی افغان ها را به آموزش آزاد کرد. برای زنان افغان امکان استفاده از این روش آموزشی آنلاین وجود دارد. تا زمانی که تغییر شرایط برای آنها فراهم شود.»

مدرسه فیلمو سال گذشته به دلیل شرایط سخت تحصیلی در افغانستان و به منظور کمک به طلاب افغانستانی، دسترسی این دانش آموزان را به خدمات آموزشی رایگان و شرایط استفاده از این بستر را برای آنان فراهم کرد.

شکوری مقدم که تمایل خود را برای ارائه خدمات به دختران دانش آموز اعلام کرده بود، نیز اظهار داشت که ای کاش با داشتن کالایی برای آموزش دانش آموزان، تأثیر این ناآگاهی را بر خواهرانمان کم کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا