ورزشی

قاسم‌پور: تیم ملی فوتبال ایران قبلا کارهای سخت‌تری انجام داده است

امید ، سرمربی سابق تیم ملی گفت که او فکر نمی کند ادعای عزیزی خادم مبنی بر اینکه اسکوچیچ از فدراسیون برای بازی تدارکاتی نخواسته درست باشد.

ابراهیم قاسم پور در گفت وگو با اخبار ورزشی ، درباره وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی به میزبانی بحرین و شانس صعود ایران به سطح بعدی اظهار داشت: انسان ها هنوز با امید زنده هستند. اگرچه فکر می کنم شرایط ما کمی سخت است. ما بازیکنان خوب و درخشانی داریم. ما لژیونرهای زیادی داریم که سال خوبی را پشت سر گذاشته اند و بیشتر آنها از نظر جسمی و فنی از نظر جسمی مناسب هستند. انتخاب Skocic نیز این را تأیید می کند.

وی ادامه داد: از طرف دیگر ، ما تغییری در تیم ملی داشتیم که فکر می کنم می توانیم این مشکل را به آینده موکول کنیم. اگرچه فکر می کنم اسکوچیچ از بازیکنان قدیمی در تیم استفاده خواهد کرد. از طرف دیگر ، ما آمادگی خوبی داشته باشیم و در گذشته ما یک یا دو بازی آبکی برگزار کردیم و عملا نقاط قوت و ضعف ما را تجزیه و تحلیل نمی کنیم. برعکس ، حریفان ما تا همین اواخر بازی های خود را انجام می دادند و از این نظر از ما پیشی می گیرند.

بازیکن سابق تیم ملی ایران در جام جهانی 78 آرژانتین با اشاره به شرایط آب و هوایی بحرین ، افزود: شرایط برای ما عادی نیست. حتی اگر افراد بهتری نسبت به رقبا داشته باشیم ، شرایط پیچیده و استرس زا است. ما در خط حمله بسیار خوب هستیم ، اما در خط دفاعی با کاهش سرعت دفاع میانی مشکل داریم و ممکن است در این زمینه با مشکلاتی روبرو شویم.

قاسم پور در پاسخ به اظهارات عزیزی-خادم مبنی بر اینکه اسکوچیچ یک بازی تدارکاتی نمی خواهد و فقط خواستار اردو در جنوب کشور است ، گفت: “من فکر نمی کنم سرمربی تیم ملی نمی خواهد بازی تدارکاتی مگر اینکه مربی تجربه و دانش لازم را داشته باشد. “وقتی تیمی وارد یک رقابت سخت می شود ، باید یک بازی تدارکاتی داشته باشد تا نقاط قوت و ضعف خود را درک کند. من فکر نمی کنم ادعای بنده عزیز درست باشد.

کارشناسان فوتبال خاطرنشان می کنند: اعضای تیم های ملی جدید و قدیمی نیاز به بررسی تاکتیک های سرمربی در طول مسابقات دارند. این به یک بازی تدارکاتی نیاز دارد. البته ، ما مجبور نیستیم هر مسابقه را برگزار کنیم و واقعاً باید یک مسابقه تدارکاتی را با یک تیم قدرتمند برگزار کنیم.

قاسم پور در مورد شرایط آب و هوایی بحرین در حال حاضر برای مسابقات ورزشی ، که معمولاً یک زمان غیر معمول است ، گفت: “من تجربه بازی در این آب و هوا را دارم.” به طور معمول ، هر بازیکن پس از حرکت دو متری توپ به نفر بعدی پاس می دهد. کار سخت. البته بحرین به دلیل میزبانی وضعیت بهتری نسبت به تیم های دیگر خواهد داشت اما در واقع از این پس ضرر نخواهد کرد.

وی با اشاره به کار دشوار و غیرممکلی که تیم ملی در گذشته انجام داده است ، گفت: “ما کار بسیار سخت تری انجام داده ایم.” رسیدن به جام جهانی با تساوی با استرالیا کار ساده ای نیست. سه پیروزی متوالی در دوران قرقیزستان و جام جهانی برزیل در کره جنوبی تقریباً به سرنوشت گره خورده است. از طرف دیگر ، ما در مقایسه با تیم های دیگر که بازیکنان آنها بین المللی هستند و تجربه بازی های سخت را دارند ، امتیازات زیادی داریم. این برای ما یک نکته مثبت است. از نظر خلاقیت و ضریب هوشی بهتر هستیم. ما در گذشته شاهد تسکین ناپذیری بوده ایم و می توانیم روی قدرت تیم خود حساب کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا